Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika (CROSBI ID 435283)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vodopija, Mia Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika / Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vodopija, Mia

Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković

hrvatski

Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika

Cilj ovog rada je istražiti najzastupljenije strategije učenja gramatike kojima se služe hrvatski studenti prve godine učenja češkog jezika te vidjeti jesu li one povezane sa strategijama učenja gramatike u udžbeniku Češki jezik 1, koji je analiziran u ovom radu. Rebecca Oxford (1990) navodi šest strategija učenja drugoga jezika, a u istraživanju koje je autorica ovog rada provela sa studentima, ispitane su neke od Oxfordinih strategija. Studenti su ispunjavali upitnik koji se sastojao od nekoliko tvrdnji koje su se odnosile na strategije učenja gramatike. One strategije koje su se pokazale najzastupljenijima kod studenata su kognitivne i metakognitivne strategije, dok je analizom udžbenika utvrđeno da su najzasupljenije kognitivne strategije i strategije pamćenja.

gramatika ; strategije učenja gramatike ; klasifikacija strategija R. Oxford

nije evidentirano

engleski

Grammar learning strategies of Croatian students at the beginner level of learning the Czech language

nije evidentirano

grammar ; grammar learning strategies ; strategy classification by R. Oxford

nije evidentirano

Podaci o izdanju

44

29.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Filologija