Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika (CROSBI ID 435283)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vodopija, Mia
Marina Jajić Novogradec ; Petar Vuković
hrvatski
Strategije učenja gramatike kod hrvatskih studenata na početnom stupnju učenja češkog jezika
Cilj ovog rada je istražiti najzastupljenije strategije učenja gramatike kojima se služe hrvatski studenti prve godine učenja češkog jezika te vidjeti jesu li one povezane sa strategijama učenja gramatike u udžbeniku Češki jezik 1, koji je analiziran u ovom radu. Rebecca Oxford (1990) navodi šest strategija učenja drugoga jezika, a u istraživanju koje je autorica ovog rada provela sa studentima, ispitane su neke od Oxfordinih strategija. Studenti su ispunjavali upitnik koji se sastojao od nekoliko tvrdnji koje su se odnosile na strategije učenja gramatike. One strategije koje su se pokazale najzastupljenijima kod studenata su kognitivne i metakognitivne strategije, dok je analizom udžbenika utvrđeno da su najzasupljenije kognitivne strategije i strategije pamćenja.
gramatika ; strategije učenja gramatike ; klasifikacija strategija R. Oxford
nije evidentirano
engleski
Grammar learning strategies of Croatian students at the beginner level of learning the Czech language
nije evidentirano
grammar ; grammar learning strategies ; strategy classification by R. Oxford
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
29.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb