Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. (CROSBI ID 694221)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Jelić, Katarina ; Sliško, Anja Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. // 2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka.. 2019. str. 164-164

Podaci o odgovornosti

Jelić, Katarina ; Sliško, Anja

hrvatski

Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole.

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos između ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 152 učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole Antuna Kanižlića u Požegi. Primijenjeni mjerni instrumenti su: Upitnik mjerenja straha od ispitivanja (UMSI) i Coopersmithov upitnik samopoštovanja (SEI). Rezultati dobiveni na odabranom uzorku pokazuju da su kod učenica prisutne više razine ispitne anksioznosti u odnosu na učenike, dok spolne razlike s obzirom na samopoštovanje nisu pronađene. Nadalje, rezultati ukazuju na to da učenici s nižim samopoštovanjem izražavaju veću ispitnu anksioznost. Također, učenici s boljim školskim uspjehom iskazuju manju razinu ispitne anksioznosti. Dobivena je i očekivana pozitivna povezanost između samopoštovanja i školskog uspjeha koja ukazuje na to da učenici s višim samopoštovanjem postižu bolji školski uspjeh. Također, u istraživanju je dobiveno da je ispitna anksioznost negativan prediktor školskog uspjeha, dok je samopoštovanje pozitivan prediktor.

ispitna anksioznost, samopoštovanje, školski uspjeh

nije evidentirano

engleski

The relationship between test anxiety, self-esteem and school success in primary school students.

nije evidentirano

test anxiety, self-esteem, school success

nije evidentirano

Podaci o prilogu

164-164.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka.

Podaci o skupu

2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta.

poster

12.12.2019-14.12.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




Psihologija