Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. (CROSBI ID 694221)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Jelić, Katarina ; Sliško, Anja
hrvatski
Odnos ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole.
Cilj ovog istraživanja bio je ispitati odnos između ispitne anksioznosti, samopoštovanja i školskog uspjeha kod učenika osnovne škole. U istraživanju je sudjelovalo 152 učenika sedmih i osmih razreda Osnovne škole Antuna Kanižlića u Požegi. Primijenjeni mjerni instrumenti su: Upitnik mjerenja straha od ispitivanja (UMSI) i Coopersmithov upitnik samopoštovanja (SEI). Rezultati dobiveni na odabranom uzorku pokazuju da su kod učenica prisutne više razine ispitne anksioznosti u odnosu na učenike, dok spolne razlike s obzirom na samopoštovanje nisu pronađene. Nadalje, rezultati ukazuju na to da učenici s nižim samopoštovanjem izražavaju veću ispitnu anksioznost. Također, učenici s boljim školskim uspjehom iskazuju manju razinu ispitne anksioznosti. Dobivena je i očekivana pozitivna povezanost između samopoštovanja i školskog uspjeha koja ukazuje na to da učenici s višim samopoštovanjem postižu bolji školski uspjeh. Također, u istraživanju je dobiveno da je ispitna anksioznost negativan prediktor školskog uspjeha, dok je samopoštovanje pozitivan prediktor.
ispitna anksioznost, samopoštovanje, školski uspjeh
nije evidentirano
engleski
The relationship between test anxiety, self-esteem and school success in primary school students.
nije evidentirano
test anxiety, self-esteem, school success
nije evidentirano
Podaci o prilogu
164-164.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta. Knjiga sažetaka.
Podaci o skupu
2. međunarodni znanstveno-stručni skup Odjela za psihologiju Hrvatskoga katoličkoga sveučilišta.
poster
12.12.2019-14.12.2019
Zagreb, Hrvatska