Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Primjena verbotonalne teorije u alfabetizaciji (CROSBI ID 283556)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Guberina, Petar ; Gajer, Branimir Primjena verbotonalne teorije u alfabetizaciji // SUVAG, 1 (1988), 1-2; 9-16

Podaci o odgovornosti

Guberina, Petar ; Gajer, Branimir

hrvatski

Primjena verbotonalne teorije u alfabetizaciji

Pojam alfabetizacije u najužem smislu odnosi se na stvaranje alfabeta za jezike koji još nisu fonetski i fonematski definirani. Alfabetizacija se također može shvatiti kao opismenjavanje koje je u verbotonalnom pristupu shvaćeno mnogo šire od klasičnog, a metodološki postupak je suprotnog smjera. Naime, slijedeći provjerene postupke AVGS metode, verbotonalna alfabetizacija započinje situacijama snimljenim na dijapozitive uz pomoć kojih se usvaja prateći tekst snimljen na magnetofonskoj vrpci i tako se savladavaju teme iz opće kulture, praktične vještine primjenjive u svakodnevnom životu, pa čak i neko jednostavnije zvanje. Tek nakon toga, kada su već usvojene zvučne, ritmičko-intonativne strukture, paralelne s vizuelnim, počinje se s učenjem pisanja koje je time znatno olakšano, a osim toga u usvojenim vještinama i znanjima učenik dobiva nužnu motivaciju za proces koji je u toku, kao i za daljnje obrazovanje. Alfabetizacija može biti shvaćena i kao elementarno obrazovanje za pismene.

verbotonalna teorija ; alfabetizacija

nije evidentirano

engleski

Application of the verbotonal theory in alphabetisation

nije evidentirano

verbotonal theory ; alphabetisation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

1 (1-2)

1988.

9-16

objavljeno

0353-2704

Povezanost rada

Filologija