Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Dizajn ikona s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva (CROSBI ID 435148)

Ocjenski rad | diplomski rad

Legac, Ela Dizajn ikona s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva / Mandić, Lidija (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Legac, Ela

Mandić, Lidija

hrvatski

Dizajn ikona s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva

U teorijskom dijelu rada su detaljno analizirane ikone te današnji standardi njihovog dizajna i testiranja uporabljivosti, kao i načela i metodologija dizajna korisničkog iskustva. U eksperimentalnom dijelu rada se primjenjuju opisana načela i metodologija dizajna korisničkog iskustva kroz izradu dizajna mobilne aplikacije za Android operacijski sustav. Posebna pažnja je usmjerena na dizajn ikona za potrebe aplikacije. Ikone su dizajnirane u skladu s današnjim standardima u dizajnu te testirane na uporabljivost s obzirom na četiri kriterija: prepoznatljivost, razumljivost, brzinu pronalaženja i atraktivnost. Kriterij prepoznatljivosti je zadovoljen kreacijom ikona čija simbolika odgovara mentalnim modelima ciljane publike. Potom je izvršeno testiranje razumljivosti ikona, koje je bilo fokusirano na jasan prikaz značenja funkcija ikona. Također, provedeno je ispitivanje brzine pronalaženja ikona unutar sučelja mobilne aplikacije te ispitivanje atraktivnosti istih. Obzirom da su dizajnirana dva seta ikona – ispunjen i neispunjen, potonjim ispitivanjima je propitan utjecaj ispunjenosti ikona na njihovu uočljivost. Utvrđeno je kako su ispunjene ikone generalno lakše prepoznatljive u odnosu na neispunjene. Ispitivanjem atraktivnosti ikona je utvrđeno kako su neispunjene ikone atraktivnije u odnosu na ispunjene. Obzirom na zanemarivu razliku u vremenu pronalaženja ikona jednog i drugog seta, zaključeno je kako bi uporabom neispunjenih ikona unutar sučelja mobilne aplikacije bilo postignuto bolje iskustvo korisnika.

Ikona ; prepoznatljivost ; razumljivost ; brzina pronalaženja ; atraktivnost ; korisničko iskustvo

nije evidentirano

engleski

Icon design with the purpose of improving the user experiences

nije evidentirano

Icon ; recognizability ; intelligibility ; findability ; attractiveness ; user experience

nije evidentirano

Podaci o izdanju

103

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija