Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda (CROSBI ID 435136)

Ocjenski rad | diplomski rad

Grubiša, Paula Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda / Mandić, Lidija (mentor); Zagreb, Grafički fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Grubiša, Paula

Mandić, Lidija

hrvatski

Korisničko iskustvo kao važan faktor vrednovanja digitalnog proizvoda

U ovom radu su istraživani procesi i metode dizajniranja korisničkog iskustva i njihova zastupljenost u praksi dizajnera koji rade u hrvatskim tvrtkama na dizajniranju digitalnih proizvoda poput mobilnih aplikacija, web stranica i web aplikacija te različitih platformi i softvera. Kroz individualne intervjue s dizajnerima digitalnih proizvoda su se istraživale njihove prakse u procesu stvaranja korisničkih iskustava i preispitivali UX procesi koje struka preporučuje i koji se danas koriste u svijetu. Kroz intervjue se također preispitivala razlika u metodama dizajniranja korisničkih iskustava u različitim firmama i specifičnosti rada na hrvatskom tržištu. Korisničko iskustvo je jedan od glavnih faktora koji odlučuje između digitalnog proizvoda koji nestane s tržišta i onog koji postane unosan i bilježi veliku prodaju. Prilikom razvijanja digitalnih proizvoda i uređaja, mnogi čimbenici odvuku pažnju dizajnera od onih najbitnijih - stvaranja proizvoda namijenjenih krajnjem korisniku. Područje koje se bavi korisničkim iskustvom se bazira isključivo na tom - korisnik je u centru pažnje i glavna svrha proizvoda je da bude kreiran po željama i potrebama samog korisnika kojem je proizvod namijenjen. Ako je digitalni proizvod korisniku jednostavan i intuitivan za korištenje te mu omogućuje da s lakoćom ispuni svoje želje i ciljeve koristeći taj proizvod, možemo reći da proizvod ima dobro dizajnirano korisničko iskustvo.

korisničko iskustvo ; dizajn digitalnih medija ; UX procesi ; dizajn korisničkog iskustva ; digitalni proizvod

nije evidentirano

engleski

User experience as important evaluation factor of digital product

nije evidentirano

user experience ; digital design ; UX process ; user experience design ; digital product

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

25.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Grafička tehnologija