Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1081125

Strah kao marketinški alat


Vrček, Valerije
Strah kao marketinški alat, 2020. (popularan rad).


CROSBI ID: 1081125 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strah kao marketinški alat
(Fear as a marketing tool)

Autori
Vrček, Valerije

Izvornik
Glas Koncila

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularan rad

Godina
2020

Ključne riječi
strah, FOMO efekt, marketing, industrija, pandemija
(fear, FOMO efect, marketing, industry, pandemics)

Sažetak
Strah je reakcija s kojom efikasna psihologija računa u službi marketinga. Strah služi kao emocionalni okidač, kao mehanizam mobilizacije i faktor motivacije. U sociologiji, psihologiji i marketingu poznat je pojam straha kao privlačne etikete (»fear appeal«). Strah podiže adrenalin, izaziva efekt »bori se ili bježi«, pa i kod potrošača: katekolaminskim hormonima nabildani kupci ulaze u trgovačke centre u kojima ih dočekuje osvježenje: ventilacija, osvjetljenje, ozvučenje i ambalaža s porukama. Vrlo često s porukama koje izazivaju strah. No nisu pritom posrijedi samo konačne poruke sadržane u krilaticama, deklaracijama ili sugestivnim slikama ; to su samo eksplicitne poruke na ambalaži. Naprotiv, mnogo je ranije isti potrošač, koji je u trgovini izravno izložen tek jednokratnoj poruci koja izaziva strah, uvučen u kulturu straha koja se stvara u političkim i znanstvenim institucijama, u medicinskim krugovima, u osiguravajućim društvima. Generiranjem straha ne prodaju se samo fizički proizvodi, nego i usluge i ideje. A u društvu rizika svaka eliminacija straha je poželjna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Farmaceutsko-biokemijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Valerije Vrček (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Vrček, Valerije
Strah kao marketinški alat, 2020. (popularan rad).
Vrček, V. (2020) Strah kao marketinški alat. Glas Koncila. Popularan rad.
@unknown{unknown, author = {Vr\v{c}ek, V.}, year = {2020}, keywords = {fear, FOMO efect, marketing, industry, pandemics}, title = {Fear as a marketing tool}, keyword = {fear, FOMO efect, marketing, industry, pandemics} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font