Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Strah kao marketinški alat (CROSBI ID 787613)

Druge vrste radova | popularni rad

Vrček, Valerije Strah kao marketinški alat // Glas Koncila. 2020.

Podaci o odgovornosti

Vrček, Valerije

hrvatski

Strah kao marketinški alat

Strah je reakcija s kojom efikasna psihologija računa u službi marketinga. Strah služi kao emocionalni okidač, kao mehanizam mobilizacije i faktor motivacije. U sociologiji, psihologiji i marketingu poznat je pojam straha kao privlačne etikete (»fear appeal«). Strah podiže adrenalin, izaziva efekt »bori se ili bježi«, pa i kod potrošača: katekolaminskim hormonima nabildani kupci ulaze u trgovačke centre u kojima ih dočekuje osvježenje: ventilacija, osvjetljenje, ozvučenje i ambalaža s porukama. Vrlo često s porukama koje izazivaju strah. No nisu pritom posrijedi samo konačne poruke sadržane u krilaticama, deklaracijama ili sugestivnim slikama ; to su samo eksplicitne poruke na ambalaži. Naprotiv, mnogo je ranije isti potrošač, koji je u trgovini izravno izložen tek jednokratnoj poruci koja izaziva strah, uvučen u kulturu straha koja se stvara u političkim i znanstvenim institucijama, u medicinskim krugovima, u osiguravajućim društvima. Generiranjem straha ne prodaju se samo fizički proizvodi, nego i usluge i ideje. A u društvu rizika svaka eliminacija straha je poželjna.

strah, FOMO efekt, marketing, industrija, pandemija

nije evidentirano

engleski

Fear as a marketing tool

nije evidentirano

fear, FOMO efect, marketing, industry, pandemics

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Glas Koncila

2020.

nije evidentirano

objavljeno

0436-0311

Povezanost rada

Integrativna bioetika (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, biotehničke, društvene, humanističke znanosti), Psihologija