Razvoj strategije u realnom vremenu u okruženju GameMaker (CROSBI ID 434960)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Poljak, Vanja
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Razvoj strategije u realnom vremenu u okruženju GameMaker
Rad opisuje koncept razvoja video igre tipa strategije u realnom vremenu pomoću GameMaker okruženja. Igra se sastoji od 3 razine gdje težina razine ovisi o lokaciji resursa unutar igre. Igrač upravlja sa rudarskom kompanijom koja kopa rijetke minerale. Igra je napravljena u 2D obliku sa pogledom odozgora prema dolje gdje je misija igre sakupiti određeni broj rijetkog minerala s pažljivim širenjem svojih postrojenja. U okruženju Game Maker opisuju se korištene metode i postupak izrade određenih dijelova koda video igre te resursa s kojima igra raspolaže. Cilj video igre je da igrač ima višestruke opcije kako bi prišao problemu na više načina, te kako bi samostalno razvio najoptimalniju strategiju da pobijedi.
GameMaker ; GameMaker Language ; Drag and Drop ; 2D ; Video igra ; UI ; Strategija u realnom vremenu
nije evidentirano
engleski
Real-time strategy development in the GameMaker environment
nije evidentirano
GameMaker ; Game Maker Language ; Drag and Drop ; 2D ; Video game ; AI ; Real time strategy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
24.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula