Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje pozitivnih odnosa u razredu (CROSBI ID 434955)

Ocjenski rad | diplomski rad

Prah, Lucija Poticanje pozitivnih odnosa u razredu / Bilić, Vesna (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Prah, Lucija

Bilić, Vesna

hrvatski

Poticanje pozitivnih odnosa u razredu

Čovjek kao društveno biće tijekom života izgrađuje različite odnose s drugim ljudima. Kako bi određena zajednica funkcionirala, važno je da njezini članovi razviju kvalitetne, pozitivne i iskrene suradničke odnose. Veliku ulogu u stvaranju i razvijanju tih odnosa imaju škole kao odgojno-obrazovne ustanove. To su važna mjesta u kojima djeca odrastaju, uče, komuniciraju s drugom djecom i razvijaju međusobne odnose. S druge strane, ako se ne pridaje dovoljno pažnje samom interesu za razvoj i poticanje pozitivnih odnosa kod učenika, moglo bi doći do nepoželjnih odnosa i nepoželjnog ponašanja. Takvi odnosi često mogu prerasti i u nasilje, koje predstavlja jedan od većih problema suvremenog društva. U teorijskom dijelu ovoga rada raspravlja se pozitivnim i negativnim odnosima u školskom kontekstu. Naime, analiziraju se se odnosi među učenicima, odnosi između učenika i učitelja te odnosi među učiteljima, stručnim suradnicima i roditeljima. U ovome se dijelu rada također objašnjavaju pojmovi kao što su relacijska pedagogija, pozitivni i negativni odnosi, nasilje i vršnjačko nasilje. U drugom dijelu rada prikazane su radionice kojima bi učitelji mogli poticati pozitivne odnose, kako među samim učenicima tako i općenito u školskom okruženju. Naglasak je na radionicama koje su namijenjene učenicima kako bi poboljšali međusobne odnose unutar razreda. Radionice uključuju četiri područja važna za pozitivne odnose kao što su tolerancija, stereotipi i predrasude, prava djeteta te rješavanje sukoba. Glavni su ciljevi ovih radionica poticanje i razvijanje kvalitetnih i podržavajućih odnosa.

relacijska pedagogija, pozitivni odnosi, negativni odnosi, nasilje, oblici nasilja

nije evidentirano

engleski

Encouraging positive relationships in the classroom

nije evidentirano

relational pedagogy, positive relationships, negative relationships, violence and abuse, forms of violence and abuse

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

24.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija