SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE (CROSBI ID 434897)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Božurić, Monika
Đuranović, Marina ; Eret, Lidija
hrvatski
SAMOPROCJENA KOMPETENTNOSTI BUDUĆIH UČITELJA PRIMARNOG OBRAZOVANJA ZA VOĐENJE PEDAGOŠKE DOKUMENTACIJE
Učitelji su, uz neposredni rad s učenicima u nastavi, dužni poznavati i svakodnevno voditi pedagošku dokumentaciju tijekom školske godine. Drugim riječima, učitelji obavljaju i sve potrebne administrativne poslove kako bi što kvalitetnije planirali i realizirali odgojno – obrazovni proces. Temelji za ovladavanje kompetencijama potrebnim za vođenja pedagoške dokumentacije stječu se prvotno tijekom studija, a usavršavaju pri zaposlenju radom u praksi. Ovim radnom dobit ćemo uvid u samoprocjenu kompetentnosti studenata, budućih učitelja primarnog obrazovanja, za vođenje pedagoške dokumentacije, ovisno o pohađanju kolegija Školski propisi i dokumentacija. Rezultati istraživanja ukazuju na veću kompetentnost studenata, studijskog programa 903, koji su se tijekom obrazovanja imali priliku detaljnije upoznati sa školskom dokumentacijom na kolegiju Školski propisi i dokumentacija, u odnosu na studente, studijskog programa 835, koji navedeni kolegij nisu pohađali. S druge strane, studenti oba studijska programa kao glavni razlog nedovoljne kompetentnosti vide u nedostatak primjene teorijskog znanja u praksi. Važnost pohađanja barem jednog kolegija vezanog uz administrativne poslove škole prepoznali su svi ispitani studenti. Kolegij bi omogućio studentima stjecanje temeljnih znanja pomoću kojih bi kompetentnije pristupili pedagoškoj dokumentaciji pri zaposlenju.
kompetencije, pedagoška dokumentacija, profesionalni razvoj, učitelji primarnog obrazovanja
nije evidentirano
engleski
FUTURE PRIMARY EDUCATION TEACHERS SELF- ASSESSMENT OF COMPETENCE FOR CONDUCTING PEDAGOGICAL DOCUMENTATION
nije evidentirano
competences, pedagogical documentation, professional development, primary education teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
02.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb