Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju (CROSBI ID 434730)

Ocjenski rad | diplomski rad

Kovačević, Maja Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju / Brust Nemet, Maja (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Kovačević, Maja

Brust Nemet, Maja

hrvatski

Slobodno vrijeme učenika s teškoćama u razvoju

Ovaj rad usmjeren je na važnost i kvalitetu provođenja slobodnog vremena učenika s teškoćama u razvoju. Slobodno vrijeme je od velike važnosti za sve učenike pa tako i za one s teškoćama u razvoju. Međutim, kvalitetno provođenje slobodnog vremena nije moguće svakom učeniku, a ponajviše učenicima s teškoćama u razvoju. Njihov život često se sastoji od svakodnevnih terapija, rehabilitacije i sl. te se time zaboravlja da i oni imaju pravo na slobodno vrijeme i igru. Stoga je cilj ovog istraživanja bio dobiti uvid u kvalitetu provođenja slobodnog vremena učenika s teškoćama u razvoju. Korištena je kvalitativna metodologija te su podaci prikupljeni intervjuiranjem desetero djece s teškoćama u razvoju. U drugom dijelu istraživanja provedena je delfi metoda s pet stručnjaka. Rezultati pokazuju kako djeca s teškoćama u razvoju slobodno vrijeme ostvaruju kroz širok spektar aktivnosti. Svoje slobodno vrijeme najčešće provode te vole provoditi u krugu obitelji. Nadalje, rezultati pokazuju kako učenici s teškoćama u razvoju nisu dovoljno uključeni u izvannastavne i izvanškolske sadržaje. Učenici s teškoćama u razvoju su se izjasnili da su zadovoljni načinom provođenja svojeg vremena i da nemaju želja za promjenama. U drugom dijelu istraživanja stručnjaci su se složili kako se odgoju i obrazovanju tako i slobodnom vremenu učenika s teškoćama u razvoju promišlja i posvećuje pažnja, ali da kvaliteta njihovog provođenja slobodnog vremena nije na zadovoljavajućoj razini. Ovi rezultati upućuju na potrebe provođenja edukacija o slobodnom vremenu koje bi pomogle djetetu, ali i roditeljima.

edukacija, slobodno vrijeme, učenici s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

Leisure time of students with disabilities

nije evidentirano

education, leisure time, pupils with developmental disabilities

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

18.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija