Poticanje kreativnosti u nastavi u kombiniranim odjeljenjima (CROSBI ID 434727)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Bukvić, Mia
Dubovicki, Snježana
hrvatski
Poticanje kreativnosti u nastavi u kombiniranim odjeljenjima
Potreba svakog ljudskog bića leži u težnji za napretkom, otkrićem, zadovoljstvom i postignućem, a njegujući kreativnost njegujemo otvorenost prema novim spoznajama i iskustvima, odnosno postižemo željeni cilj samoaktualizacije. Za učenike je važna poticajna okolina te sloboda u radu, razmišljanju i kreiranju kako bi razvijali i usavršavali vlastiti kreativni potencijal. U prvome dijelu rada daje se teorijski okvir o kreativnosti, njezinim kategorijama, o kombiniranim razrednim odjelima i njihovoj organizaciji kao i o prednostima i nedostatcima takvih odjeljenja. Cilj istraživanja bio je istražiti poboljšavaju li se kreativnošću u nastavi akademska postignuća učenika. U istraživanju je korištena kvantitativna metodologija u okviru koje je provedena anketa među učiteljima/učiteljicama kombiniranih razrednih odjeljenja. Provedenim istraživanjem na ukupnom uzorku od N=101 učitelja/ice dobiveni su rezultati koji pokazuju da se kreativnost treba poticati u nastavnome procesu te da se kreativnošću poboljšavaju akademska postignuća učenika.
kreativnost u nastavi, kombinirani razredni odjeli, razredna nastava
nije evidentirano
engleski
Encouraging creativity in combined classes
nije evidentirano
creativity in teaching, combined classes, classroom teaching
nije evidentirano
Podaci o izdanju
61
18.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek