Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga narodnih knjižnica u promicanju inkluzije djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom (CROSBI ID 434710)

Ocjenski rad | diplomski rad

Demark, Seana Uloga narodnih knjižnica u promicanju inkluzije djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom / Vrana, Radovan (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Demark, Seana

Vrana, Radovan

hrvatski

Uloga narodnih knjižnica u promicanju inkluzije djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom

Narodne knjižnice baziraju se na inkluzivnim vrijednostima i otvorene su svima. One promiču pristupačnost i ravnopravnost te zbog toga zauzimaju iznimno važnu ulogu u društvu. Ovaj rad usmjeren je na prikaz važnosti narodnih knjižnica u promicanju inkluzije djece s teškoćama u razvoju i osoba s invaliditetom. Opisuje se važnost inovativnih postupaka i inkluzije u kontekstu narodnih knjižnica, nacionalne i međunarodne dokumente na kojima se temelji, rad Komisije za knjižnične usluge za osobe s invaliditetom i osobe s posebnim potrebama Hrvatskog knjižničarskog društva te nudi prikaz primjera dobre prakse, odnosno projekte u kojima su narodne knjižnice u Republici Hrvatskoj sudjelovale ili koje su pokrenule. U pregledu literature posebno se izdvajaju i opisuju elementi koji narodnu knjižnicu čine inkluzivnom. Provedenim istraživanjem nastojalo se utvrditi konkretne aktivnosti narodnih knjižnica u Republici Hrvatskoj u promicanju i provedbi inkluzije za djecu s teškoćama u razvoju i osobe s invaliditetom prema uzoru na elemente modela inkluzivnih narodnih knjižnica.

narodne knjižnice, djeca s teškoćama u razvoju, osobe s invaliditetom, inkluzija, pristupačnost

nije evidentirano

engleski

The role of public libraries in promoting inclusion for children and adults with disabilities

nije evidentirano

public libraries, children with disabilities, adults with disabilities, inclusion, accessibility

nije evidentirano

Podaci o izdanju

69

21.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti