Izrada platformske računalne 2D igre u Unity okruženju (CROSBI ID 434709)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Gazić, Dino
Orehovački, Tihomir
hrvatski
Izrada platformske računalne 2D igre u Unity okruženju
Računalna 2D platformska igra koja je ovdje prikazana napravljena je u Unity razvojnom okruženju uz pomoć C# objektno-orijentiranog programskog jezika. Korištena verzija softvera je Unity 2019.4. U završnom radu je prikazan proces korištenja animacija, te animatora koji je ključan za omogućavanje interakcija vidljivim. Prikazan je i način izrade 2D razina putem paketa „Tile Palette“. Mehanike na igraču koje su prikazane jesu skakanje, kretnja igrača lijevo i desno i korištenje oružja pomoću kojeg lik može ispucavati projektile(objekte) u svim smjerovima s lijevom tipkom na mišu. Interakcije unutar igre koje su implementirane jesu različiti dijalozi, platforme koje propadaju ili se kreću i tako stvaraju određenu dozu napetosti, ali to sve ne bi bilo izvedivo bez mehanike koja se zove detekcija kolizije koja je objašnjena nastavku.
Unity ; 2D računalna igra ; C# ; platformska avantura
nije evidentirano
engleski
Development of a platform computer 2D game in Unity environment
nije evidentirano
Unity ; 2D computer game ; C# ; platform adventure
nije evidentirano
Podaci o izdanju
45
21.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli
Pula