Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalni marketing u narodnim knjižnicama (CROSBI ID 434606)

Ocjenski rad | diplomski rad

Radić, Tina Digitalni marketing u narodnim knjižnicama / Vrana, Radovan (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Radić, Tina

Vrana, Radovan

hrvatski

Digitalni marketing u narodnim knjižnicama

Rad se bavi upotrebom digitalnog marketinga u narodnim knjižnicama. Prvi dio posvećen je narodnim knjižnicama i njihovom dragocjenom značaju za društvo, zatim pojašnjava područje marketinga, osobito marketing u neprofitnim organizacijama te marketinški proces u knjižnicama. Rad potom donosi temeljna načela i vrste digitalnog marketinga, te opis digitalnih kanala na kojima se odvija ili može odvijati promocija knjižnice. Posljednji dio donosi istraživanje čija je svrha bila provjeriti koriste li hrvatske narodne knjižnice u 2020. godini digitalne alate za promociju svega onoga što mogu ponuditi zajednici. Istraživanje je pokazalo da još uvijek gotovo polovina narodnih knjižnica u Hrvatskoj nema Web stranicu. Prisutnost na društvenim mrežama također bi trebala biti veća, no zato su mnoge knjižnice vrlo uspješne u nastupu na Facebooku, redovito objavljuju i nude kvalitetan, zabavan i poticajan sadržaj.

narodne knjižnice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija

nije evidentirano

engleski

Digital marketing in public libraries

nije evidentirano

public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion

nije evidentirano

Podaci o izdanju

79

07.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti