Digitalni marketing u narodnim knjižnicama (CROSBI ID 434606)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Radić, Tina
Vrana, Radovan
hrvatski
Digitalni marketing u narodnim knjižnicama
Rad se bavi upotrebom digitalnog marketinga u narodnim knjižnicama. Prvi dio posvećen je narodnim knjižnicama i njihovom dragocjenom značaju za društvo, zatim pojašnjava područje marketinga, osobito marketing u neprofitnim organizacijama te marketinški proces u knjižnicama. Rad potom donosi temeljna načela i vrste digitalnog marketinga, te opis digitalnih kanala na kojima se odvija ili može odvijati promocija knjižnice. Posljednji dio donosi istraživanje čija je svrha bila provjeriti koriste li hrvatske narodne knjižnice u 2020. godini digitalne alate za promociju svega onoga što mogu ponuditi zajednici. Istraživanje je pokazalo da još uvijek gotovo polovina narodnih knjižnica u Hrvatskoj nema Web stranicu. Prisutnost na društvenim mrežama također bi trebala biti veća, no zato su mnoge knjižnice vrlo uspješne u nastupu na Facebooku, redovito objavljuju i nude kvalitetan, zabavan i poticajan sadržaj.
narodne knjižnice, neprofitni marketing, digitalni marketing, promocija
nije evidentirano
engleski
Digital marketing in public libraries
nije evidentirano
public libraries, non-profit marketing, digital marketing, promotion
nije evidentirano
Podaci o izdanju
79
07.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb