Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti (CROSBI ID 434604)

Ocjenski rad | diplomski rad

Peranić, Glorija Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti / Pinjatela, Renata (mentor); Zagreb, Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, . 2020

Podaci o odgovornosti

Peranić, Glorija

Pinjatela, Renata

hrvatski

Usvajanje predvještina za upis u školu djeteta s kroničnom bolesti

Predvještine za upis u školu podrazumijevaju niz vještina i sposobnosti koje dijete razvija od najranije dobi kroz svakodnevne aktivnosti, a omogućuju uspješno savladavanje nastavnog programa. Dijete s kroničnom bolesti suočava se s nizom specifičnosti u svakodnevnom fukncioniranju, ali i potencijalnim neželjenim posljedicama u vidu fizičkih, socijalnih, ponašajnih, psihosocijalnih i obrazovnih teškoća. Osnovni cilj rada bio je prikazati provedbu i evaluirati edukacijsko- rehabilitacijski program pripreme za školu djeteta s kroničnom bolesti.. Radom je obuhvaćen i teorijski pregled relevantnih koncepata vezanih uz predvještine za upis u školu, kronično maligno oboljenje, specifičnosti u svakodnevnom funkcioniranju djeteta s kroničnom malignom bolesti te doprinos edukacijsko-rehabilitacijske podrške na usvajanje predvještina za upis u školu. U istraživanju je sudjelovala djevojčica kronološke dobi 6 godina, s dijagnozom akutne mijeloične leukemije u remisji. Edukacijsko- rehabilitacijski program se provodio u razdoblju 4 mjeseca, kroz 13 susreta u kabinetu Centra za rehabilitaciju Edukacijsko- rehabilitacijskog fakulteta. Korištena su 3 razvojna testa: Beery-Buktenica test vizuo- motorne integracije, Goodenough test crtež čovjeka i ASQ-3 upitnik. Rezultati variraju na različitim testovima čime potvrđuju specifičnost fukncioniranja djeteta s kroničnom bolesti te potrebu za daljnjim intenzivnim radom na poticanju razvoja i usvajanju predškolskih vještina djeteta.

predvještine, upis u školu, kronična bolest

nije evidentirano

engleski

Adoption of prerequisites for enrollment in school for a child with a chronic illness

nije evidentirano

preschool skills, chronic diseas, educational-rehabilitation program

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52

17.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet

Zagreb

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti