Izrada 3D lika za animaciju (CROSBI ID 434590)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kolak, Alojz
Mandić, Lidija
hrvatski
Izrada 3D lika za animaciju
U ovom završnom radu prikazane su osnove 3D modeliranja kroz modeliranje ženske osobe. To uključuje upoznavanje sa samim 3D okruženjem odnosno anatomijom 3D scene. Objašnjen je 3D koordinatni sustav, 3D objekti i njihove komponente. Princip rada u svim 3D programima je jako sličan. Razlikuju se po njihovom sučelju. Neki su intuitivni, neki malo manje. U ovom završnom radu izabran je Blender 2.83 te je objašnjeno njegovo sučelje. Prikazana je povijest programa kako bi vidjeli njegov napredak. Nakon upoznavanja sa osnovama Blendera prikazan je proces 3D modeliranja te faze izrade 3D osoba za animaciju što uključuje modeliranje i digitalno kiparstvo, proces retopologije, UV mapiranje, teksture i materijali, baking tekstura, rigging.
3D modeliranje, 3D scena, sučelje, retopologija, UV mapiranje, teksture, baking, rigging, Blender
nije evidentirano
engleski
Creating a 3D character for animation
nije evidentirano
3D modeling, 3D scene, interface, retopology, UV mapping, textures, baking, rigging, Blender
nije evidentirano
Podaci o izdanju
64
17.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Sveučilište u Zagrebu Grafički fakultet
Zagreb