Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Internet, multimedija i uloženi trud pri učenju engleskog jezika (CROSBI ID 283156)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Tuksar, Sunčana ; Kostić Bobanović, Moira Internet, multimedija i uloženi trud pri učenju engleskog jezika // Hum (Mostar), 15 (2020), 82-103. doi: 10.47960/2303-7431.24.2020.82

Podaci o odgovornosti

Tuksar, Sunčana ; Kostić Bobanović, Moira

hrvatski

Internet, multimedija i uloženi trud pri učenju engleskog jezika

U današnjem globalno umreženom društvu engleski jezik je lingua franca koju osobito promiče internet. U direktnoj (face-to-face) nastavi, a naročito u nastavi putem interneta (online), mediji prenose informaciju, jezik i kulturu pa se multimedijska, odnosno multimodalna komunikacija ističe kao nužna pri poticanju kritičke vizualne pismenosti te učenju engleskog jezika. Tome je tako jer suodnos slike i teksta posreduje na način koji osnažuje samosvijest pojedinca o znanju jezika i kulture te aktivira njegov trud i angažman pri učenju. S obzirom na rečeno, cilj je ovog rada ispitati sljedeće: a) uloženi trud pri učenju engleskog jezika, te b) odnos uloženog truda u face-to- face i online nastavi putem medija. Ispitivanje je provedeno na Sveučilištu Jurja Dobrile u Puli u 2019/2020 akademskoj godini tijekom perioda obaveznog ostajanja kod kuće zbog zaraze koronavirusom. Ubuduće, ovakva i slična istraživanja jednako su važna za prožimanje medijski reprezentiranih informacija kao i za proširenje ili nadomjestak face-to-face nastave u uobičajenim komunikacijskim uvjetima ili u uvjetima kada je online nastava jedina opcija.

Engleski ; multimedija ; informacija i komunikacija ; face-to-face ; online ; trud

nije evidentirano

engleski

Internet, Multimedia and Effort in English Language Learning

nije evidentirano

English ; Multimedia ; Information and Communication ; Face-to-face ; Online ; Effort

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15

2020.

82-103

objavljeno

1840-233X

2303-7431

10.47960/2303-7431.24.2020.82

Povezanost rada

Filologija

Poveznice