Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pregled školovanja u Hrvatskoj kroz 20 godina (CROSBI ID 434580)

Ocjenski rad | diplomski rad

Čupić, Ana Pregled školovanja u Hrvatskoj kroz 20 godina / Doc. dr. sc. Marjan Ninčević (mentor); Dunja Jurić Vukelić (neposredni voditelj). Zagreb, Fakultet hrvatskih studija, . 2020

Podaci o odgovornosti

Čupić, Ana

Doc. dr. sc. Marjan Ninčević

Dunja Jurić Vukelić

hrvatski

Pregled školovanja u Hrvatskoj kroz 20 godina

Cilj ovoga rada jest napraviti pregled školovanja u Hrvatskoj kroz 20 godina. Za početak će se navesti same značajke školovanja u Hrvatskoj odnosno napravit će se pregled od osnovne škole do završetka srednje škole. Navest će se vrste školovanja u Hrvatskoj i trajanje pojedinih faza školovanja, a odgovorit će se i na pitanje koja je vrsta školovanja obavezna u Hrvatskoj te kako se regulira upis. Osim krucijalnih pitanja odnosno definiranja školstva u ovome radu razgranat će se i sam oblik školovanja odnosno bit će govora o kurikulumima koji definiraju školstvo, samoj definiciji i svrsi kurikuluma, a napravit će se i pregled kurikuluma koji su postojali u Hrvatskoj kroz zadnjih 20 godina. Sagledat će se odnos i povezanost različitih kurikuluma. Nadalje, ključni dio ovoga rada je anketa koja se provodila u svrhu istraživanja školstva u Hrvatskoj. Pomoću ankete želi se saznati napreduje li školovanje u Hrvatskoj, koje su navike učitelja i profesora, koriste li se modernom tehnologijom današnjice ili se pak oslanjaju na stariji, već naučeni protokol poučavanja. U anketi, učitelji navode kojim se pomagalima koriste u poučavanju, odnosno, kojim pomagalima raspolažu te tako ova anketa pruža uvid u opremljenost te modernizaciju samih škola. Nadalje, želi se saznati sudjeluju li učenici u nastavi, održavaju li oni izlaganja pred kolegama učenicima pomoću raznih pomagala ili se većina poučavanja u Hrvatskoj i dalje vrši frontalnim radom u kojem učitelji odnosno profesori prenose znanje učenicima, nerijetko bez uključivanja njih samih u rad. Zaključno, učiteljima i profesorima koji su sudjelovali u anketi nudi se pitanje u kojemu sami mogu iznijeti svoje mišljenje o školovanju u Hrvatskoj odnosno njegovu napretku. Učiteljima je dan prostor u kojem mogu iznijeti svoje ideje za poboljšanje, kritike kurikuluma i/ili općenito samoga sustava školovanja u Hrvatskoj.

sustav obrazovanja, kurikulum, stavovi nastavnika

nije evidentirano

engleski

An overview of schooling in Croatia over 20 years

nije evidentirano

education system, curriculum, teacher attitudes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

62

15.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet hrvatskih studija

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti