Motivacija za čitanje školskih lektira u višim razredima osnovne škole (CROSBI ID 434579)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Škegro, Martina
Doc. dr. sc. Marjan Ninčević
Dunja Jurić Vukelić
hrvatski
Motivacija za čitanje školskih lektira u višim razredima osnovne škole
Rad se bavi čitalačkom motivacijom i utjecajima na nju. U središte je stavljen na čitanje lektira i imaju li učenici prepreke u njihovu čitanju. Budući da je nečitanje(izostanak čitanja) među osnovnoškolskom populacijom postao popularan trend, tema ovog rada je „Motivacija za čitanje školskih lektiri u višim razredima osnovne škole“. U istraživanju je sludjelovalo ukupno 84 učenika Osnovne škole „Blaž „Tadijanović“ u Slavonskom Brodu. Cilj je bio istražiti koliko su učenici motivirani za čitanje, imaju li uzora u čitanju kao i imaju li naviku čitanja u svoje slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja su uglavnom u skladu s pretpostavkama i teorijom iz prethodnih poglavlja. Osim toga uočeni su i pozitivni rezultati gdje učenici u svojim školskim kolegama vide uzore za čitanje. Ta činjenica može se iskoristiti u obrazovnom sustavu za promicanje čitanja.
motivacija, čitanje, lektira
nije evidentirano
engleski
Motivation to read and to make book reports in upper grades of elementary school
nije evidentirano
motivation, reading, book reports
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
15.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet hrvatskih studija
Zagreb