ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA (CROSBI ID 283153)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sičenica, Bernard
hrvatski
ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA
Nakon analize poslovanja hrvatskog bankarstva autor zaključuje da je za njegovo restrukturiranje potrebno više vremena, nego što je inozemnim bankama potrebno da pronađu određeni interes za njihovo preuzimanje. Financijska je globalizacija ireverzibilan proces, pri čemu je ona u našem slučaju posljedica, a ne planirani proces.
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
nije evidentirano
engleski
ROLE OF MARKETING PROMOTION OF CROATIAN BANKS
nije evidentirano
hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian
nije evidentirano
Podaci o izdanju
52 (5-6)
2001.
730-745
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)