Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA (CROSBI ID 283153)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Sičenica, Bernard ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 52 (2001), 5-6; 730-745

Podaci o odgovornosti

Sičenica, Bernard

hrvatski

ULOGA PROMOCIJE U MARKETINGU HRVATSKIH BANAKA

Nakon analize poslovanja hrvatskog bankarstva autor zaključuje da je za njegovo restrukturiranje potrebno više vremena, nego što je inozemnim bankama potrebno da pronađu određeni interes za njihovo preuzimanje. Financijska je globalizacija ireverzibilan proces, pri čemu je ona u našem slučaju posljedica, a ne planirani proces.

hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian

nije evidentirano

engleski

ROLE OF MARKETING PROMOTION OF CROATIAN BANKS

nije evidentirano

hrčak, hrcak, znanstveni časopisi, hrvatski, scientific journals, croatian

nije evidentirano

Podaci o izdanju

52 (5-6)

2001.

730-745

objavljeno

0424-7558

Povezanost rada

Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)

Poveznice
Indeksiranost