INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ (CROSBI ID 283143)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Alfirević, Nikša ; Pavičić, Jurica ; Najev Čačija, Ljiljana
hrvatski
INICIJALNA EMPIRIJSKA VERIFIKACIJA MODELA INTERNE MARKETINŠKE ORIJENTACIJE ZA VREDNOVANJE I UNAPREĐENJE RADA ŠKOLSKIH ODBORA U REPUBLICI HRVATSKOJ
U ovom se radu istražuju temeljne odrednice interne marketinške orijentacije prema članovima i članicama školskih odbora u Republici Hrvatskoj, a koje čine temeljni dio modela za vrednovanje i unapređenje rada školskih odbora. Na temelju teorijskih razmatranja ključnih područja rada i odgovornosti školskih odbora, predlažu se kriteriji interne segmentacije članova i članica školskih odbora, za koje se smatra da će voditi prema razlikama u vrednovanju svojih aktivnosti i odgovornosti. Smatra se da se, na ovaj način, mogu definirati homogene skupine članova/ica školskih odbora, na koje se može djelovati daljnjim targetiranjem i ostalim aktivnostima interne marketinške orijentacije škole. U empirijskom su dijelu rada utvrđene statistički značajne razlike u stavovima grupa članova/ica školskih odbora, formiranih prema odabranim kriterijima segmentacije (razini/stupnju obrazovanja, prethodnim pedagoškim znanjima, poziciji u školskom odboru te roditeljstvu učenika/ice u istoj školi), o područjima rada i odgovornosti školskih odbora. Na ovaj se način preliminarno empirijski verificiraju polazišta predloženog modela, koji će se dodatno razraditi u budućim istraživanjima. Nadalje, utvrđeno je da se promatrani kriteriji segmentacije članova/ica školskih odbora reflektiraju u razlikama stavova, povezanih s: evaluacijom rada, međusobnih odnosa i pedagoških kompetencija članova/ica školskog odbora ; samostalnošću njegova odlučivanja ; su-odnosom s ravnateljem/icom škole te vrednovanjem nastavničke pozicije u školi. Navedena područja rada i odgovornosti školskih odbora, stoga, predstavljaju i područja edukacije te profesionalizacije rada školskih odbora u Hrvatskoj, utvrđena temeljem provedenog empirijskog istraživanja.
vrednovanje i unapređenje rada ; školski odbori ; interna marketinška orijentacija
nije evidentirano
engleski
INTERNAL MARKETING ORIENTATION MODEL FOR EVALUATION AND IMPROVEMENT OF SCHOOL BOARD ACTIVITIES IN THE REPUBLIC OF CROATIA: INITIAL EMPIRICAL VERIFICATION
nije evidentirano
evaluation and improvement ; school boards ; internal marketing orientation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
69 (5)
2018.
475-511
objavljeno
0424-7558
Povezanost rada
Ekonomija