Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Međukulturna kompetencija u suvremenom društvu i obrazovanju – empirijska studija u osnovnoj školi (CROSBI ID 283124)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šenjug Krleža, Ana Međukulturna kompetencija u suvremenom društvu i obrazovanju – empirijska studija u osnovnoj školi // Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 29 (2020), 3; 471-492. doi: 10.5559/di.29.3.07

Podaci o odgovornosti

Šenjug Krleža, Ana

hrvatski

Međukulturna kompetencija u suvremenom društvu i obrazovanju – empirijska studija u osnovnoj školi

Važnost međukulturne kompetencije prepoznata je u obrazovnim sustavima većine zemalja u Europi, pa tako i u Republici Hrvatskoj, a razvoj ove kompetencije više je od desetljeća zastupljen u kurikulumskim dokumentima u okviru obveznog obrazovanja. Iako je do sada njezina integracija u odgoj i obrazovanje mladih naraštaja bila u prvom redu zadatak nastave stranih jezika, ona danas postaje ciljem sve većega broja nastavnih predmeta. Ta je činjenica posebno vidljiva u okviru aktualne kurikularne reforme. Međutim, i društvena stvarnost i dosadašnja istraživanja na tom području upozoravaju na deficite s obzirom na realizaciju ciljeva propisanih odgojno-obrazovnim dokumentima. Stoga je s ciljem ispitivanja razvijenosti međukulturne kompetencije u okviru obveznog obrazovanja provedena empirijska studija na uzorku od 366 učenika. Pritom su metodom vinjete ispitivane međukulturne vještine osnovnoškolaca (4.– 8. razred). Između ostaloga, utvrđena je slaba integracija navedene kompetencije u nastavu stranih jezika te je očito da ne postoji značajan napredak u njezinu razvoju u odnosu na istraživanja na ovom području provedena prethodnih godina.

obvezno obrazovanje ; međukulturna kompetencija ; nastava stranih jezika ; metoda vinjete

nije evidentirano

engleski

Intercultural Competence in Modern Society and Education – Empirical Study in Compulsory Education

nije evidentirano

compulsory education ; intercultural competence ; foreign language teaching ; vignettes

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29 (3)

2020.

471-492

objavljeno

1330-0288

1848-6096

10.5559/di.29.3.07

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice
Indeksiranost