Simulacija kretanja agenta u 3D svijetu korištenjem Q-učenja (CROSBI ID 434549)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Subotić, Ernest
Štajduhar, Ivan
Hržić, Franko
hrvatski
Simulacija kretanja agenta u 3D svijetu korištenjem Q-učenja
U ovom radu je napravljena igrica temeljena na pločama korištenjem Unreal Engine softvera. Igra je napravljena radi prikazivanja Ojačanog učenja, točnije Q učenja. Uz napravljenu igru, napisan je i algoritam kretanja u c++-u. Program koristi letjelicu za prikaz agenta u prostoru, sam prostor sadrži jedno ili više izlaznih polja, koji su predstavljeni u obliku svjetlećih kugli. Prostor također sadrži i mine, koje predstavljaju negativan izlaz, te sadrži bačve goriva koje agent tokom kretanja može pokupiti.
Q-učenje ; Izrada video igara ; Unreal Engine ; C++
nije evidentirano
engleski
A simulation of character movement in a 3D world based on Q-learning
nije evidentirano
Q-learning ; Game development ; Unreal Engine ; C++
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
16.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Tehnički fakultet, Rijeka
Rijeka