Informacijski izvori studenata učiteljskog i predškolskog studija: vrednovanje knjižničnog fonda (CROSBI ID 67373)
Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Dimzov, Snježana ; Ljubić, Ivana
hrvatski
Informacijski izvori studenata učiteljskog i predškolskog studija: vrednovanje knjižničnog fonda
Cilj je ovoga rada ustvrditi koje informacijske izvore studenti predškolskog odgoja i učiteljskog studija Filozofskog fakulteta u Splitu upotrebljavaju u izradi svojih završnih, odnosno diplomskih radova, te vrjednovati fond knjižnice, odnosno ustvrditi dostupnost građe u matičnoj knjižnici. U tu svrhu analizirani su svi završni radovi studenata predškolskog odgoja i svi diplomski radovi studenata učiteljskog studija obranjeni u 2012. godini. Ukupno su analizirana 42 završna i 66 diplomskih radova s 1949 citiranih jedinica, pri čemu se koristila metoda analize sadržaja. Rezultati su pokazali da se studenti najčešće koriste građom u tiskanom formatu, i to preko 80%. Prema vrsti građe, najviše se koriste knjigama, zatim člancima iz časopisa, zbornicima radova te internetskim stranicama i ocjenskim radovima. Ostale su vrste građe manje zastupljene. Veliki postotak građe je na hrvatskom jeziku, puno manje na engleskom i pojedini primjerci na drugim jezicima. Knjižnica u svom fondu ima 65% građe navedene u popisima literature završnih radova studenata predškolskog odgoja i 45% građe navedene u popisima literature diplomskih radova učitelja.
informacijski izvori ; studenti učiteljskog studija ; studenti predškolskog studija ; vrjednovanje knjižničnog fonda
nije evidentirano
engleski
Information sources of students of teacher and preschool studies: evaluation of the library holdings
nije evidentirano
information resources ; students of teacher study ; students of preschool education ; evaluation of library colections
nije evidentirano
Podaci o prilogu
35-44.
objavljeno
Podaci o knjizi
Kompetencije suvremenog učitelja i odgajatelja - izazov za promjene: znanstvena monografija
Ivon, Hicela ; Mendeš, Branimir
Split: Filozofski fakultet Sveučilišta u Splitu
2015.
978-953-7395-73-5