Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1078417

Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas


Pleše, Dubravka; Miholjančan, Tina
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas // Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016.
Rijeka, Republika Hrvatska, 2016. str. 297-307 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 1078417 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas
(The role of teachers in teaching English for academic purposes – past and present)

Autori
Pleše, Dubravka ; Miholjančan, Tina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016. / - , 2016, 297-307

Skup
XXX. međunarodni znanstveni skup Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja

Mjesto i datum
Rijeka, Republika Hrvatska, 2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
EAP, nastavnik, uloga
(EAP, teacher, role)

Sažetak
U ovome radu bavit ćemo se poučavanjem engleskog jezika u visokoškolskim ustanovama, odnosno jednim oblikom nastave engleskog jezika kojeg nazivamo Engleski jezik za akademske potrebe (EAP). Cilj rada je predstaviti uloge koje nastavnik ima u poučavanju EAP-a, a to su uloge onoga koji poučava, osmišljava kolegij, izrađuje materijale, surađuje, istražuje i evaluira. Iako i danas koristimo istu klasifikaciju uloga u literaturi, promijenio se način na koji te uloge ostvarujemo, i to posebice u kontekstu internacionalizacije visokog obrazovanja i primjene multimedijskih tehnologija u nastavi. Ta promjena ukazuje na to da se nastavnik nalazi pred stalnim izazovom prilagođavanja vremenu i prostoru te profilu studenata. Stoga nastavnik treba pratiti suvremene pristupe poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe kako bi način poučavanja prilagodio studentima koji pripadaju takozvanoj digitalnoj generaciji i koji, osim one tradicionalne učionice, žele koristiti i sve blagodati virtualne učionice.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kognitivna znanost (prirodne, tehničke, biomedicina i zdravstvo, društvene i humanističke znanosti)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Rudarsko-geološko-naftni fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Tina Miholjančan (autor)

Avatar Url Dubravka Pleše (autor)


Citiraj ovu publikaciju

Pleše, Dubravka; Miholjančan, Tina
Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas // Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016.
Rijeka, Republika Hrvatska, 2016. str. 297-307 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Pleše, D. & Miholjančan, T. (2016) Uloga nastavnika u poučavanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas. U: Knjižica sažetaka XXX. međunarodnog znanstvenog skupa Jezik kao predmet poučavanja i jezik kao predmet proučavanja, HDPL, Rijeka 2016..
@article{article, year = {2016}, pages = {297-307}, keywords = {EAP, nastavnik, uloga}, title = {Uloga nastavnika u pou\v{c}avanju Engleskog jezika za akademske potrebe - nekad i danas}, keyword = {EAP, nastavnik, uloga}, publisherplace = {Rijeka, Republika Hrvatska} }
@article{article, year = {2016}, pages = {297-307}, keywords = {EAP, teacher, role}, title = {The role of teachers in teaching English for academic purposes – past and present}, keyword = {EAP, teacher, role}, publisherplace = {Rijeka, Republika Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font