Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode (CROSBI ID 67361)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Miličević, Marija Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode // Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće / Ujević, Darko ; Knego, Nikola (ur.). Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 195-212

Podaci o odgovornosti

Knežević, Blaženka ; Delić, Mia ; Miličević, Marija

hrvatski

Potencijali primjene proširene i virtualne stvarnosti u maloprodaji mode

Globalizacija i intenzivnim napredak tehnologije intenzivno utječe na dinamiku promjena u maloprodaji svih vrsta proizvoda, pa tako i proizvoda modne industrije. Potaknuti tim trendovima, maloprodavači mode sve većom brzinom implementiraju nove formate prodaje i apliciraju tehnološka rješenja kao nadopunu postojećim prodajnim formatima. Osim toga, s pojavom novih oblika prodaje izvan prodavaonica postavlja se pitanje kako potrošačima pružiti kvalitetnije i primamljivije iskustvo kupovine potaknuto kombinacijom različitih kanala, u praksi se takav pristup naziva omnikanalni pristup (engl. omnichannel approach), a nije niti rijedak slučaj da se u suvremenoj maloprodajnoj praksi govori o sveprisutnoj trgovini (engl. ubiquitious commerce, skraćeno: u-commerce) kako bi se naglasilo da više ne postoji razlika u tome dolazi li potrošač u prodavaonicu u stvarnom ili digitalnom svijetu i stvara li se njegovo iskustvo u virtualnom ili u stvarnom svijetu. U sveprisutnoj trgovini gubi se granica između stvarnoga i digitalnoga svijeta u smislu ostvarenja kontakta s potrošačima prije, za vrijeme i nakon kupnje. U ovome poglavlju bit će riječi o uvođenju proširene i virtualne stvarnosti kao dvaju brzorastućih koncepata, baziranih na intenzivnoj uporabi najmodernijih informacijsko komunikacijskih tehnologija, koji se intenzivno uvode kao alati unaprjeđenja iskustva kupovine u području maloprodaje modnih proizvoda. U poglavlju će se, najprije, terminološki pojasniti što je to proširena, a što virtualna stvarnost. Zatim će se ukazati na razvoj. Konačno, dat će se pregled načina njihove implementacije u maloprodaji modnih proizvoda.

proširena stvarnost, virtualna stvarnost, moda, odjeća, maloprodaja

nije evidentirano

engleski

Potentials of augmented and virtual reality in fashion retail

nije evidentirano

augmented reality, virtual reality, fashion, apparel, retail

nije evidentirano

Podaci o prilogu

195-212.

objavljeno

Podaci o knjizi

Ujević, Darko ; Knego, Nikola

Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2020.

978-953-7105-78-5

Povezanost rada

Ekonomija