Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji (CROSBI ID 434419)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Duran, Tena Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji / Degmečić, Dunja ; Bobić, Davor (mentor); Osijek, Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku, . 2020

Podaci o odgovornosti

Duran, Tena

Degmečić, Dunja ; Bobić, Davor

hrvatski

Primjena temeljnih načela Montessori pedagogije u muzikoterapiji

Muzikoterapija predstavlja planski usmjerenu intervenciju koja je orijentirana prema određenim ciljevima i napretku klijenta, a Montessori pedagogija svoja načela temelji na stavljanju u enika u središte odgojno-obrazovnog procesa. Spomenuta pedagogija obiluje karakteristikama terapijskog pristupa te također pomaže razvoju osobe, dok ju s muzikoterapijom veže komponenta odgoja. U terapiji muzi ka vještina nije primarni cilj, kao što niti u Montessori pedagogiji nije cilj napamet reproducirati veliku količinu znanja, nego upravo uživati u samom procesu ućenja, istraživanja te otkrivanja novoga na samostalan način. Uživanje je komponenta koja muzikoterapiju izdvaja od svih ostalih terapija jer klijentu daje užitak stvaranja glazbe, kao što taj isti užitak otkrivanja i napredovanja dobiva dijete koje raste u procesu razvijanja samostalnosti i neovisnosti od odraslih. U ovom specijalističkom radu bit će prikazana zajednička načela i karakteristike muzikoterapije i Montessori pedagogije te njihova primjena u praktičnom radu. Cilj rada jeste dobiti uvid u značajke Montessori pedagogije i muzikoterapije te njihovu povezanost kroz primjenu u praksi no isto tako osvijestiti njihove vrijednosti te istaknuti sve prednosti i mogućnosti u radu s djecom.

muzikoterapija, Montessori pedagogija, praksa, djeca

nije evidentirano

engleski

The application of fundamental principles of the Montessori pedagogy in music therapy

nije evidentirano

musicotherapy, Montessory pedagogy, practice, children

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

11.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Interdisciplinarno umjetničko polje, Kliničke medicinske znanosti, Pedagogija