Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva (CROSBI ID 282916)

Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)

Kovačić, Ines ; Mišković, Ena ; Diković, Marina Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 369-389

Podaci o odgovornosti

Kovačić, Ines ; Mišković, Ena ; Diković, Marina

hrvatski

Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva

U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do 2019./2020. školske godine, odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikuluma utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema predmetnom kurikulumu Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulumima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.

analiza udžbenika, predmetni kurikulum, kurikulum međupredmetnih tema, Priroda i društvo

nije evidentirano

engleski

Cross-curricular themes in Science and Social studies textbooks

nije evidentirano

textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies

nije evidentirano

Podaci o izdanju

161 (3-4)

2020.

369-389

objavljeno

1330-0059

1848-8641

Povezanost rada

nije evidentirano