Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1078157

Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva


Kovačić, Ines; Mišković, Ena; Diković, Marina
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 369-389 (recenziran, pregledni rad, ostalo)


CROSBI ID: 1078157 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva
(Cross-curricular themes in Science and Social studies textbooks)

Autori
Kovačić, Ines ; Mišković, Ena ; Diković, Marina

Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 161 (2020), 3-4; 369-389

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, ostalo

Ključne riječi
analiza udžbenika, predmetni kurikulum, kurikulum međupredmetnih tema, Priroda i društvo
(textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies)

Sažetak
U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do 2019./2020. školske godine, odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikuluma utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema predmetnom kurikulumu Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulumima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marina Diković (autor)

Avatar Url Ines Kovačić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kovačić, Ines; Mišković, Ena; Diković, Marina
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva // Napredak (Zagreb), 161 (2020), 3-4; 369-389 (recenziran, pregledni rad, ostalo)
Kovačić, I., Mišković, E. & Diković, M. (2020) Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva. Napredak (Zagreb), 161 (3-4), 369-389.
@article{article, year = {2020}, pages = {369-389}, keywords = {analiza ud\v{z}benika, predmetni kurikulum, kurikulum me\djupredmetnih tema, Priroda i dru\v{s}tvo}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Zastupljenost me\djupredmetnih tema u ud\v{z}benicima iz Prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {analiza ud\v{z}benika, predmetni kurikulum, kurikulum me\djupredmetnih tema, Priroda i dru\v{s}tvo} }
@article{article, year = {2020}, pages = {369-389}, keywords = {textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies}, journal = {Napredak (Zagreb)}, volume = {161}, number = {3-4}, issn = {1330-0059}, title = {Cross-curricular themes in Science and Social studies textbooks}, keyword = {textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font