Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva (CROSBI ID 282916)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni)
Podaci o odgovornosti
Kovačić, Ines ; Mišković, Ena ; Diković, Marina
hrvatski
Zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva
U ovome radu analizira se zastupljenost međupredmetnih tema u udžbenicima iz Prirode i društva od prvog do četvrtog razreda osnovne škole. Analizom udžbenika do 2019./2020. školske godine, odnosno udžbenika izdanih prije uvođenja predmetnih kurikuluma utvrđena je najveća zastupljenost sadržaja iz međupredmetne teme Zdravlje, sigurnost i zaštita okoliša / Zdravlje. Nedostaju sadržaji iz međupredmetnih tema Učiti kako učiti i Uporaba informacijske i komunikacijske tehnologije. U udžbenicima izdanim prema predmetnom kurikulumu Priroda i društvo (NN 7/2019) pronalaze se sadržaji povezani sa svim kurikulumima međupredmetnih tema (MZO, 2019). Učitelje i buduće učitelje potrebno je usmjeriti ka potrebi stjecanja kompetencija iz područja međupredmetnih tema te uvođenjem kolegija u inicijalno obrazovanje osvijestiti važnost ishoda učenja međupredmetnih tema.
analiza udžbenika, predmetni kurikulum, kurikulum međupredmetnih tema, Priroda i društvo
nije evidentirano
engleski
Cross-curricular themes in Science and Social studies textbooks
nije evidentirano
textbook analysis, subject curriculum, cross-curricular curriculum, Science and Social Studies
nije evidentirano