Razvoj komunikacijskih vještina na stranom jeziku kao motivacijski čimbenik roditeljskog odabira igraonice na mađarskom jeziku (CROSBI ID 434398)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Ilić, Ivona
Varga, Rahaela
hrvatski
Razvoj komunikacijskih vještina na stranom jeziku kao motivacijski čimbenik roditeljskog odabira igraonice na mađarskom jeziku
U igraonicama je za odgojni rad odgojitelja presudna komunikacija s djecom. U interakciji odgojitelja i djeteta, odgojitelj verbalnim i neverbalnim znakovima pokušava prenijeti određenu poruku djetetu, a ta poruka ne mora nužno biti na materinskome jeziku, već može biti na jeziku koji je djetetu strani jezik ili drugi jezik. U oba slučaja primjetan je pozitivan utjecaj viđejezičnosti na kognitivni, lingvistički i socijalni razvoj djeteta, a taj je utjecaj još izraženiji je ako su djeca izložena različitim jezicima od najranije dobi. Cilj je istraživanja bio ispitati roditeljske motive za upis djece u igraonicu na mađarskom jeziku te utvrditi prepoznaju li važnosti razvoja komunikacijskih vještina na stranom jeziku. Uzorak ispitanika čine roditelji koji su upisali djecu u igraonicu Mađarske kulturne udruge ”Pelmonostor” (MKE) koji se nalazi u Belom Manastiru. Podatci prikupljeni anketom pokazuju kako je razvoj komunikacijskih vještina kroz igru roditeljima najvažniji razlog upisa djece u igraonicu, dok manju važnost pridaju usvajanju mađarskog jezika.
igraonica, roditelji, komunikacijske vještine, rano usvajanje jezika, mađarski jezik
nije evidentirano
engleski
Development of foregin language communication skills as a motivational factor for parental choice of Hungarian playroom
nije evidentirano
playroom, parents, communication skills, early language acquisition, Hungarian language
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
16.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Osijek