Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj komunikacijskih vještina na stranom jeziku kao motivacijski čimbenik roditeljskog odabira igraonice na mađarskom jeziku (CROSBI ID 434398)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Ilić, Ivona Razvoj komunikacijskih vještina na stranom jeziku kao motivacijski čimbenik roditeljskog odabira igraonice na mađarskom jeziku / Varga, Rahaela (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Ilić, Ivona

Varga, Rahaela

hrvatski

Razvoj komunikacijskih vještina na stranom jeziku kao motivacijski čimbenik roditeljskog odabira igraonice na mađarskom jeziku

U igraonicama je za odgojni rad odgojitelja presudna komunikacija s djecom. U interakciji odgojitelja i djeteta, odgojitelj verbalnim i neverbalnim znakovima pokušava prenijeti određenu poruku djetetu, a ta poruka ne mora nužno biti na materinskome jeziku, već može biti na jeziku koji je djetetu strani jezik ili drugi jezik. U oba slučaja primjetan je pozitivan utjecaj viđejezičnosti na kognitivni, lingvistički i socijalni razvoj djeteta, a taj je utjecaj još izraženiji je ako su djeca izložena različitim jezicima od najranije dobi. Cilj je istraživanja bio ispitati roditeljske motive za upis djece u igraonicu na mađarskom jeziku te utvrditi prepoznaju li važnosti razvoja komunikacijskih vještina na stranom jeziku. Uzorak ispitanika čine roditelji koji su upisali djecu u igraonicu Mađarske kulturne udruge ”Pelmonostor” (MKE) koji se nalazi u Belom Manastiru. Podatci prikupljeni anketom pokazuju kako je razvoj komunikacijskih vještina kroz igru roditeljima najvažniji razlog upisa djece u igraonicu, dok manju važnost pridaju usvajanju mađarskog jezika.

igraonica, roditelji, komunikacijske vještine, rano usvajanje jezika, mađarski jezik

nije evidentirano

engleski

Development of foregin language communication skills as a motivational factor for parental choice of Hungarian playroom

nije evidentirano

playroom, parents, communication skills, early language acquisition, Hungarian language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

16.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija