Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uređenje dječjeg vrtića u službi unaprjeđenja komunikacije s roditeljima (CROSBI ID 434393)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Vukobratović, Tea Uređenje dječjeg vrtića u službi unaprjeđenja komunikacije s roditeljima / Varga, Rahaela (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vukobratović, Tea

Varga, Rahaela

hrvatski

Uređenje dječjeg vrtića u službi unaprjeđenja komunikacije s roditeljima

Cilj je rada bio analizirati prostorno uređenje Dječjeg vrtića „Maslačak“ Belišće u Osječko- baranjskoj županiji organizirano u svrhu unaprjeđivanja komunikacije s roditeljima. Suradnja s roditeljima zahtijeva određene komunikacijske vještine odgojitelja, ali su jednako važni i uvjeti u kojima bi se komunikacija trebala ostvarivati. Komunikacija s roditeljima je ključni element koji ne samo da zbližava roditelje i odgojitelja, već djeluje na cjelokupni razvoj djeteta. Roditeljima omogućuje uvid u aktivnosti djece i njihovu interakciju s drugom djecom te upoznavanje njihova načina učenja, a to roditelj može proširiti u svojem obiteljskom okruženju. Rezultati istraživanja pokazali su da Dječji vrtić „Maslačak ima sve potrebne resurse za unapređenje komunikacije s roditeljima, ali samo uređenje nije usmjereno na potrebe roditelja i nedovoljno pruža mogućnost duljeg zadržavanja u interakciji s odgojiteljima ili djecom.

Dječji vrtić

nije evidentirano

engleski

Using kindergarten setup to improve communication with parents

nije evidentirano

Kindergarten Maslačak, Belišće, communication, preschool teacher, kindergarten facilities, parents

nije evidentirano

Podaci o izdanju

34

10.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Pedagogija