Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Nastava prirode i društva - uvođenje u znanstveni način mišljenja (CROSBI ID 693630)

Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje | domaća recenzija

Letina, Alena Nastava prirode i društva - uvođenje u znanstveni način mišljenja // Suodnos metodičke teorije i prakse 2 / Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2020. str. 14-16

Podaci o odgovornosti

Letina, Alena

hrvatski

Nastava prirode i društva - uvođenje u znanstveni način mišljenja

Učenje utemeljeno na dječjoj znatiželji usko je povezano s istraživačkom nastavom prirode i društva čije je najvažnije obilježje afirmiranje učenika kao znanstvenika, istraživača. U procesu istraživanja učenici su u izravnoj sprezi sa sadržajima koje proučavaju i samostalno odabiru postupke svojega djelovanja. Njihova misaona aktivnost dolazi do punoga izražaja. Nove spoznaje stječu na produktivan način, na temelju vlastitih intelektualnih napora. Na taj način sami otkrivaju relevantne podatke i razvijaju kompetenciju učenja. U proces istraživanja uključena je bogata prirodoznanstvena misaona aktivnost učenika: uspoređivanje, analiza, sinteza, apstrahiranje, generaliziranje, zaključivanje, postavljanje hipoteza, kreiranje i sl.

istraživačko učenje, početna nastava prirodoslovlja, znanstveni način mišljenja, znatiželja

nije evidentirano

engleski

Teaching Primary Science - introduction to the scientific way of thinking

nije evidentirano

inquiry-based learning, primary science teaching, scientific way of thinking, curiosity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-16.

2020.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Suodnos metodičke teorije i prakse 2

Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-8115-72-1

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Interdisciplinarne prirodne znanosti, Pedagogija