Nastava prirode i društva - uvođenje u znanstveni način mišljenja (CROSBI ID 693630)
Prilog sa skupa u zborniku | kratko priopćenje | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Letina, Alena
hrvatski
Nastava prirode i društva - uvođenje u znanstveni način mišljenja
Učenje utemeljeno na dječjoj znatiželji usko je povezano s istraživačkom nastavom prirode i društva čije je najvažnije obilježje afirmiranje učenika kao znanstvenika, istraživača. U procesu istraživanja učenici su u izravnoj sprezi sa sadržajima koje proučavaju i samostalno odabiru postupke svojega djelovanja. Njihova misaona aktivnost dolazi do punoga izražaja. Nove spoznaje stječu na produktivan način, na temelju vlastitih intelektualnih napora. Na taj način sami otkrivaju relevantne podatke i razvijaju kompetenciju učenja. U proces istraživanja uključena je bogata prirodoznanstvena misaona aktivnost učenika: uspoređivanje, analiza, sinteza, apstrahiranje, generaliziranje, zaključivanje, postavljanje hipoteza, kreiranje i sl.
istraživačko učenje, početna nastava prirodoslovlja, znanstveni način mišljenja, znatiželja
nije evidentirano
engleski
Teaching Primary Science - introduction to the scientific way of thinking
nije evidentirano
inquiry-based learning, primary science teaching, scientific way of thinking, curiosity
nije evidentirano
Podaci o prilogu
14-16.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Suodnos metodičke teorije i prakse 2
Kolar Billege, Martina ; Cvikić, Lidija
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
978-953-8115-72-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096