Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji (CROSBI ID 434321)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Parilac, Petar Percepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji / Pandža Bajs, Irena (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2018

Podaci o odgovornosti

Parilac, Petar

Pandža Bajs, Irena

hrvatski

Percepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji

Kako bi percepcija potrošača bila što bolja i za njega odražavala određenu vrijednost proizvoda ili usluga, zadaća svakog poduzeća je uspješno upravljati vrijednošću svoje marke. U praktičnom dijelu rada se razrađuje primjer percepcije vrijednosti marke autoindustrije, konkretno Volkswagen Grupacije. Objašnjava se na koji način spomenuta korporacija upravlja vrijednošću svojih marki i kakvu one percepciju ostavljaju na potrošače. Također je spomenut slučaj kada marka upadne u krizu i način na koji poduzeće može vratiti povjerenje potrošača kako bi njihova percepcija vrijednosti marke ponovno bila zadovoljavajuća.

percepcija, percepcija vrijednosti, vrijednost marke

nije evidentirano

engleski

Consumer perception about brand value in automotive industry

nije evidentirano

perception, brand value, car

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

20.09.2018.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija