Percepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji (CROSBI ID 434321)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Parilac, Petar
Pandža Bajs, Irena
hrvatski
Percepcija potrošača o vrijednosti marke u automobilskoj industriji
Kako bi percepcija potrošača bila što bolja i za njega odražavala određenu vrijednost proizvoda ili usluga, zadaća svakog poduzeća je uspješno upravljati vrijednošću svoje marke. U praktičnom dijelu rada se razrađuje primjer percepcije vrijednosti marke autoindustrije, konkretno Volkswagen Grupacije. Objašnjava se na koji način spomenuta korporacija upravlja vrijednošću svojih marki i kakvu one percepciju ostavljaju na potrošače. Također je spomenut slučaj kada marka upadne u krizu i način na koji poduzeće može vratiti povjerenje potrošača kako bi njihova percepcija vrijednosti marke ponovno bila zadovoljavajuća.
percepcija, percepcija vrijednosti, vrijednost marke
nije evidentirano
engleski
Consumer perception about brand value in automotive industry
nije evidentirano
perception, brand value, car
nije evidentirano
Podaci o izdanju
49
20.09.2018.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb