Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga mobilnih aplikacija temeljenih na lokaciji u maloprodaji (CROSBI ID 434320)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vukmirović, Margareta Uloga mobilnih aplikacija temeljenih na lokaciji u maloprodaji / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vukmirović, Margareta

Petljak, Kristina

hrvatski

Uloga mobilnih aplikacija temeljenih na lokaciji u maloprodaji

Sveprisutna tehnologija u maloprodaji ima veliki utjecaj na budućnost poslovanja, te se smatra značajnom prekretnicom u trgovini i vodećim trendom u maloprodajnom poslovanju. Sve veći broj ljudi služi se mobilnim uređajima odnosno „pametnim“ telefonima. Danas većina ljudi posjeduje neku vrstu mobilnog uređaja. Korisnici „pametnih“ mobilnih uređaja imaju mogućnost korištenja mobilnih aplikacija. Mobilna tehnologija je svojim mogućnostima iz temelja promijenila ponašanje potrošača ali i način na koji potrošači danas kupuju. Kako bi pridobili potrošače, maloprodavači se koriste raznim maloprodajnim strategijama, a sve se više pri kreiranju novih usluga oslanjaju na tehnološke inovacije. Primjer takvih tehnoloških inovacija su samoposlužne tehnologije. U današnjici se kod planiranja povećanja kvalitete usluge, sve više koriste usluge bazirane na lokaciji, ali i radi smanjenja troškova poslovanja. Pojam lokacijski baziranih usluga pokriva veliko područje koje obuhvaća mnoge sadržaje kao što su informacijske usluge, praćenje djece i nemoćnih osoba, navigacija i orijentacija, pozivi u pomoć, naplaćivanje usluga ovisno o trenutnom položaju, povećana sigurnost pretplatnika, poboljšanje performansi mobilne mreže, promocija, upravljanje, inteligentni transportni sustavi. Lokacijski servisi imaju bitnu ulogu u mobilnom marketingu zbog preciznosti prikazivanja oglasa s obzirom na lokaciju korisnika. Mobilne aplikacije su novi trend u poslovnome svijetu koji će se konstantno razvijati. Društvene mreže i mobilne aplikacije imaju važnu ulogu u mobilnom marketingu koji ima veliki utjecaj na unaprjeđenje poslovanja kao i na povećanje prihoda te time postaje najmoćnijim alatom za stvaranje marketinške strategije poduzeća. Rezultati istraživanja provedenog za potrebe ovog rada upućuju na to da se potrošači uvelike koriste mobilnom tehnologijom u maloprodaji u vidu online kupnje, pri tome koristeći u većoj mjeri internet stranice prodavaonica nego mobilne aplikacije. Dosta ispitanika nikada ne koristi geolokacijske usluge, razlog tome može biti ili ne poznavanje istih ili nezainteresiranost za takve vrste usluga. Može se zaključiti da su mobilne aplikacije u maloprodaji u velikoj mjeri prisutne u navikama potrošača, ali ima još puno mjesta za napredak.

tehnologija ; maloprodaja ; potrošači ; mobilni uređaj ; mobilne aplikacije ; lokacijski bazirane usluge ; mobilni marketing

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

The role of mobile location based applications in retail

nije evidentirano

technology ; retail ; consumers ; mobile device ; mobile applications ; location based services ; mobile marketing

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63

04.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija