Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta (CROSBI ID 434319)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vrkić, Vid
Petljak, Kristina
hrvatski
Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta
Užurbani stil života kakav je danas za potrošača, pa tako i onog mladog, često znači manjak slobodnog vremena, a različiti situacijski čimbenici mogu utjecati na potrošače da se odmaknu od već dobro im poznate 'fizičke' kupovine, te da krenu kupovati prehrambene i ostale proizvode putem interneta. Cilj rada je istražiti glavne razloge početka online kupovine prehrambenih proizvoda, kao i preferencije mladih ispitanika koji kupuju hranu putem interneta, a ispitan je i utjecaj različitih situacijskih čimbenika i socijalnih grupa na mladog potrošača u kontekstu kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta. Isto tako rezultati istraživanja dobiveni prema odgovorima segmenta mladih ispitanika koji ne kupuju prehrambene proizvode putem interneta daju dobar uvid u potencijalne razloge nekupovine hrane na internetu. U funkciji mjernog instrumenta korišten je online anketni upitnik, a dobiveni rezultati smatraju se indikativnima, te mogu poslužiti u boljem razumijevanju potreba potrošača prilikom online kupovine prehrambenih proizvoda. Također, zaključci istraživanja koji ukazuju na potencijalne probleme u online kupovini prehrambenih proizvoda mogu poslužiti kao smjernica za poboljšanje načina poslovanja onih poduzeća koja nude usluge kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, u svrhu privlačenja novih kupaca, uz zadržavanje postojećih.
mladi potrošači ; ponašanje potrošača ; online kupovina/ internet kupovina ; prehrambeni proizvod ; situacijski i sociološki čimbenici
Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje
engleski
Young consumers' behaviour and habits while purchasing food products through the internet
nije evidentirano
young consumers ; consumers' behaviour ; online shopping ; food product ; situational and sociological factors
nije evidentirano
Podaci o izdanju
98
04.09.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb