Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta (CROSBI ID 434319)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vrkić, Vid Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta / Petljak, Kristina (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2020

Podaci o odgovornosti

Vrkić, Vid

Petljak, Kristina

hrvatski

Ponašanje i navike mladih potrošača prilikom kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta

Užurbani stil života kakav je danas za potrošača, pa tako i onog mladog, često znači manjak slobodnog vremena, a različiti situacijski čimbenici mogu utjecati na potrošače da se odmaknu od već dobro im poznate 'fizičke' kupovine, te da krenu kupovati prehrambene i ostale proizvode putem interneta. Cilj rada je istražiti glavne razloge početka online kupovine prehrambenih proizvoda, kao i preferencije mladih ispitanika koji kupuju hranu putem interneta, a ispitan je i utjecaj različitih situacijskih čimbenika i socijalnih grupa na mladog potrošača u kontekstu kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta. Isto tako rezultati istraživanja dobiveni prema odgovorima segmenta mladih ispitanika koji ne kupuju prehrambene proizvode putem interneta daju dobar uvid u potencijalne razloge nekupovine hrane na internetu. U funkciji mjernog instrumenta korišten je online anketni upitnik, a dobiveni rezultati smatraju se indikativnima, te mogu poslužiti u boljem razumijevanju potreba potrošača prilikom online kupovine prehrambenih proizvoda. Također, zaključci istraživanja koji ukazuju na potencijalne probleme u online kupovini prehrambenih proizvoda mogu poslužiti kao smjernica za poboljšanje načina poslovanja onih poduzeća koja nude usluge kupovine prehrambenih proizvoda putem interneta, u svrhu privlačenja novih kupaca, uz zadržavanje postojećih.

mladi potrošači ; ponašanje potrošača ; online kupovina/ internet kupovina ; prehrambeni proizvod ; situacijski i sociološki čimbenici

Diplomski rad, Sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina i međunarodno poslovanje

engleski

Young consumers' behaviour and habits while purchasing food products through the internet

nije evidentirano

young consumers ; consumers' behaviour ; online shopping ; food product ; situational and sociological factors

nije evidentirano

Podaci o izdanju

98

04.09.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija