Performanse maloprodajnog tržišta odjeće i položaj potrošača (CROSBI ID 67326)
Prilog u knjizi | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Dunković, Dario ; Petljak, Kristina
hrvatski
Performanse maloprodajnog tržišta odjeće i položaj potrošača
Uvijek kada se na maloprodajnom tržištu pokušava potaknuti potrošnja ili promijeniti ponašanje potrošača, razmatra se kakav je položaj potrošača zajamčen potrošačkom politikom. Potrošači kupuju više u uvjetima kada su sigurniji u transakcije i tržište, kada raspolažu pouzdanim informacijama o proizvodima i uslugama koje odabiru, kada im se nude sigurni proizvodi i kada mogu zazivati svoja prava ako se za to javi potreba. S druge strane, susprežu potrošnju ako se osjećaju nesigurno i ako osjećaju da druga strana ima mogućnosti iskorištavati njihove slabosti (npr. zavaravati). Širenjem prava potrošača na maloprodajnom tržištu dodatno se jača položaj potrošača jer se dodatno štite njihovi interesi u odnosu na drugu stranu – trgovce. Ako je politički i ekonomski cilj jačanje prekogranične maloprodaje na jedinstvenom europskom tržištu, onda će se upravo instrumentima potrošačke politike pokušati regulirati obveze trgovaca i proširiti prava potrošača posebno u prekograničnim transakcijama.
maloprodajno tržište, potrošačka prava, odjeća
nije evidentirano
engleski
Apparel retail market performance and position of consumer
nije evidentirano
retail market, consumers' rights, apparel
nije evidentirano
Podaci o prilogu
232-247.
objavljeno
Podaci o knjizi
Suvremeni procesi izradbe i prodaje odjeće
Ujević, Darko ; Knego, Nikola
Zagreb: Tekstilno-tehnološki fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2020.
978-953-7105-78-5