Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL (CROSBI ID 282584)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Pongračić, Luka (INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL // Didaskalos, 2 (2018), 2; 103-111

Podaci o odgovornosti

Pongračić, Luka

hrvatski

(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL

Škola Summerhill primjer je jedne od revolucija u pedagogiji i psihologiji školovanja djece. Nudi nove poglede na djetinjstvo, odnos prema djetetu i način odgoja i školovanja kroz slobodu. U ovome radu predstavljen je osnivač Summerhilla Alexander Southerland Neill, njegovo životno djelo te teorijski temelji njegovih pedagoških ideja. Nadalje, promišlja se i analizira interdisciplinarnost ove škole, tj. njezinih pedagoških načela koja se očituje u kombinaciji pedagogije, psihologije (psihoanalize) i filozofije. Provedeno je i analitičko istraživanje u kojemu su meta-analizom prikazani i interpretirani članci, prikazi i kritike o konceptu Summerhilla. Taj pregled potvrdio je stavove o širokoj interdisciplinarnosti ovoga koncepta u pozitivnome i negativnome smjeru istovremeno. Prikazane su i dobre i loše strane, stavovi i mišljenja, te je iz toga proizašao zaključak da ovakav pristup odgovara samo nekim učenicima te da se prije njegova primjenjivanja ipak treba provesti određena diferencijacija učenika koji će onda zaista imati prednosti od ovakvog načina rada.

A. S. Neill ; pedagoška načela ; revolucija ; sloboda

nije evidentirano

engleski

(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL

nije evidentirano

A. S. Neill, pedagogical principles, revolution, freedom

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2018.

103-111

objavljeno

2584-5500

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice