(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL (CROSBI ID 282584)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Pongračić, Luka
hrvatski
(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL
Škola Summerhill primjer je jedne od revolucija u pedagogiji i psihologiji školovanja djece. Nudi nove poglede na djetinjstvo, odnos prema djetetu i način odgoja i školovanja kroz slobodu. U ovome radu predstavljen je osnivač Summerhilla Alexander Southerland Neill, njegovo životno djelo te teorijski temelji njegovih pedagoških ideja. Nadalje, promišlja se i analizira interdisciplinarnost ove škole, tj. njezinih pedagoških načela koja se očituje u kombinaciji pedagogije, psihologije (psihoanalize) i filozofije. Provedeno je i analitičko istraživanje u kojemu su meta-analizom prikazani i interpretirani članci, prikazi i kritike o konceptu Summerhilla. Taj pregled potvrdio je stavove o širokoj interdisciplinarnosti ovoga koncepta u pozitivnome i negativnome smjeru istovremeno. Prikazane su i dobre i loše strane, stavovi i mišljenja, te je iz toga proizašao zaključak da ovakav pristup odgovara samo nekim učenicima te da se prije njegova primjenjivanja ipak treba provesti određena diferencijacija učenika koji će onda zaista imati prednosti od ovakvog načina rada.
A. S. Neill ; pedagoška načela ; revolucija ; sloboda
nije evidentirano
engleski
(INTER)DISCIPLINARITY OF SUMMERHILL SCHOOL
nije evidentirano
A. S. Neill, pedagogical principles, revolution, freedom
nije evidentirano