Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja (CROSBI ID 693432)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Momčilović, Oliver ; Pavlović, Milanka ; Milojković, Snezana ; Stojković, Jasmina ; Lapčević, Marko
hrvatski
Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja
Preduvjet za kvalitetan nastavni proces je stručno osposobljen učitelj. Uloga učitelja u suvremenoj školi je sve složenija, što stvara nove izazove i zadatke u procesu obrazovanja nastavnika. Budući nastavnici trebaju biti osposobljeni za obavljanje diferenciranog rada koji je prilagođen karakteristikama svih učenika. Oni bi trebali biti osposobljeni za korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije te stvaranje multikulturalnog okruženja za učenje. Od njih se očekuje da razvijaju suradnju i konstruktivan pristup proučavanju gdje će biti menadžeri i voditelji u svojim učionicama, a ne samo ex cathedra predavači. U djelokrug učiteljskog zanimanja može spadati i dodatno donošenje odluka ili poslovi upravljanja koji proizlaze iz povećane autonomije škola (Buchberger et al., 2000). Kako bi se odredila sveobuhvatna politika, važno je istražiti, analizirati i uzeti u obzir sve obrazovne aspekte koji bi privukli nove učitelje, a održali visoku kvalitetu sadašnjih učitelja.
školsko obrazovanje ; obrazovna politika
nije evidentirano
engleski
Tendencies in the Development of Initial Teacher´s Education
nije evidentirano
initial education ; education policies
nije evidentirano
Podaci o prilogu
54-55.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila
Split: Redak
978-953-336-309-7
Podaci o skupu
Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje
predavanje
28.04.2016-28.04.2016
Split, Hrvatska