Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja (CROSBI ID 693432)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Momčilović, Oliver ; Pavlović, Milanka ; Milojković, Snezana ; Stojković, Jasmina ; Lapčević, Marko Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja // Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje / Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila (ur.). Split: Redak, 2016. str. 54-55

Podaci o odgovornosti

Momčilović, Oliver ; Pavlović, Milanka ; Milojković, Snezana ; Stojković, Jasmina ; Lapčević, Marko

hrvatski

Tendencije u razvoju inicijalnog obrazovanja učitelja

Preduvjet za kvalitetan nastavni proces je stručno osposobljen učitelj. Uloga učitelja u suvremenoj školi je sve složenija, što stvara nove izazove i zadatke u procesu obrazovanja nastavnika. Budući nastavnici trebaju biti osposobljeni za obavljanje diferenciranog rada koji je prilagođen karakteristikama svih učenika. Oni bi trebali biti osposobljeni za korištenje informacijske i komunikacijske tehnologije te stvaranje multikulturalnog okruženja za učenje. Od njih se očekuje da razvijaju suradnju i konstruktivan pristup proučavanju gdje će biti menadžeri i voditelji u svojim učionicama, a ne samo ex cathedra predavači. U djelokrug učiteljskog zanimanja može spadati i dodatno donošenje odluka ili poslovi upravljanja koji proizlaze iz povećane autonomije škola (Buchberger et al., 2000). Kako bi se odredila sveobuhvatna politika, važno je istražiti, analizirati i uzeti u obzir sve obrazovne aspekte koji bi privukli nove učitelje, a održali visoku kvalitetu sadašnjih učitelja.

školsko obrazovanje ; obrazovna politika

nije evidentirano

engleski

Tendencies in the Development of Initial Teacher´s Education

nije evidentirano

initial education ; education policies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

54-55.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje

Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila

Split: Redak

978-953-336-309-7

Podaci o skupu

Znanstveno-stručni skup Obrazovanje bez alternative s posebnim naglaskom na cjeloživotno-obrazovanje-informalno obrazovanje

predavanje

28.04.2016-28.04.2016

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Obrazovne znanosti