Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave (CROSBI ID 693417)

Prilog sa skupa u zborniku | ostalo

Pongračić, Luka ; Zečević, Marta Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave // Zbornik radova 10. naučno-stručne konferencije , , Studenti u susret nauci'' sa međunarodnim učešćem / Puljarević, Marija i sur. (ur.). Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci, 2017. str. 466-473

Podaci o odgovornosti

Pongračić, Luka ; Zečević, Marta

hrvatski

Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave

U radu se predstavlja teorija konstruktivizma u kontekstu razlika između tradicionalne i suvremene nastave. Naglasak je na potrebi za promjenama u sustavu tradicionalnoga nastavnoga procesa te prednostima i posebnostima alternativnih škola kao pokazatelja pozitivnih promjena suvremenih pristupa u nastavi. U tome se smjeru promišlja o konstruktivističkom pristupu te njegovoj primjenjivosti kao i prednostima koje donosi za kvalitetniju praksu odgoja i obrazovanja. Riječ je o promjenama u planiranju nastave s naglaskom na učeničke potrebe, interese i sposobnosti stavljajući ih u samo središte odgojno-obrazovnoga procesa. Konstruktivističkim pristupom nastava se usmjerava na učenika te na njegove potrebe i takvim pristupom u planiranju nastavnog procesa on postaje uspješniji i kvalitetniji.

konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne škole

nije evidentirano

engleski

A constructivist approach in the context of contemporary teaching

nije evidentirano

constructivism, contemporary teaching, alternative schools

nije evidentirano

Podaci o prilogu

466-473.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Puljarević, Marija i sur.

Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci

Podaci o skupu

10th Scientific Conference ''Students Encountering Science'' with international participation

predavanje

27.11.2017-30.11.2017

Banja Luka, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Pedagogija