Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave (CROSBI ID 693417)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo
Podaci o odgovornosti
Pongračić, Luka ; Zečević, Marta
hrvatski
Konstruktivistički pristup u kontekstu suvremene nastave
U radu se predstavlja teorija konstruktivizma u kontekstu razlika između tradicionalne i suvremene nastave. Naglasak je na potrebi za promjenama u sustavu tradicionalnoga nastavnoga procesa te prednostima i posebnostima alternativnih škola kao pokazatelja pozitivnih promjena suvremenih pristupa u nastavi. U tome se smjeru promišlja o konstruktivističkom pristupu te njegovoj primjenjivosti kao i prednostima koje donosi za kvalitetniju praksu odgoja i obrazovanja. Riječ je o promjenama u planiranju nastave s naglaskom na učeničke potrebe, interese i sposobnosti stavljajući ih u samo središte odgojno-obrazovnoga procesa. Konstruktivističkim pristupom nastava se usmjerava na učenika te na njegove potrebe i takvim pristupom u planiranju nastavnog procesa on postaje uspješniji i kvalitetniji.
konstruktivizam, suvremena nastava, alternativne škole
nije evidentirano
engleski
A constructivist approach in the context of contemporary teaching
nije evidentirano
constructivism, contemporary teaching, alternative schools
nije evidentirano
Podaci o prilogu
466-473.
2017.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Puljarević, Marija i sur.
Banja Luka: Univerzitet u Banjoj Luci
Podaci o skupu
10th Scientific Conference ''Students Encountering Science'' with international participation
predavanje
27.11.2017-30.11.2017
Banja Luka, Bosna i Hercegovina