Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama (CROSBI ID 282552)

Prilog u časopisu | ostalo

Beroš, Ivan ; Pongračić, Luka Pedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama // Foo2rama, 2 (2018), 2; 53-75

Podaci o odgovornosti

Beroš, Ivan ; Pongračić, Luka

hrvatski

Pedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama

U uvodnom dijelu rada se sažeto analiziraju postmoderne tendencije u institucionaliziranom odgojno-obrazovnom procesu promatrane kroz analizu elemenata postmodernog kurikula. U središnjem dijelu se donose određenja procesa označenih sintagmama pedagogija revolucije i revolucija pedagogije te razrađuje teorijski konstrukt , , pedagogija revolucije'' i prikazuju implicitne te eksplicitne teorijsko-prakseološke pedagoške pretpostavke odabranih revolucionarnih nastojanja. Korištenjem prikazanih pedagoških pretpostavki razvija se teorijski konstrukt , , revolucija pedagogije'' shvaćen ne u illićevskom smislu nego u okviru revolucionarne kritičke pedagogije. Navedeni konstrukt se nakon eksplikacije uklapa u globalne – s naglaskom na analizi Zapadnih zemalja – diskurse neoliberalizma, kraja povijesti i nestanka utopija. U zaključnom dijelu se prikazani zaključci implementiraju u dominantni odgojno-obrazovni diskurs u Hrvatskoj sadržan u Cjelovitoj kurikularnoj reformi.

Cjelovita kurikularna reforma, društvene utopije, kraj povijesti, neoliberalizam, postmodernizam i obrazovanje, revolucionarna kritička pedagogija.

nije evidentirano

engleski

The pedagogy of the revolution and the revolution of pedagogy: a revolutionary discourse in the educational process marked by postmodern tendencies

nije evidentirano

Comprehensive curricular reform, social utopias, the end of history, neoliberalism, postmodernism and education, revolutionary critical pedagogy.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (2)

2018.

53-75

objavljeno

2623-9426

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija

Poveznice