Pedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama (CROSBI ID 282552)
Prilog u časopisu | ostalo
Podaci o odgovornosti
Beroš, Ivan ; Pongračić, Luka
hrvatski
Pedagogija revolucije i revolucija pedagogije: revolucionarni diskurs u odgojno-obrazovnom procesu obilježenom postmodernim tendencijama
U uvodnom dijelu rada se sažeto analiziraju postmoderne tendencije u institucionaliziranom odgojno-obrazovnom procesu promatrane kroz analizu elemenata postmodernog kurikula. U središnjem dijelu se donose određenja procesa označenih sintagmama pedagogija revolucije i revolucija pedagogije te razrađuje teorijski konstrukt , , pedagogija revolucije'' i prikazuju implicitne te eksplicitne teorijsko-prakseološke pedagoške pretpostavke odabranih revolucionarnih nastojanja. Korištenjem prikazanih pedagoških pretpostavki razvija se teorijski konstrukt , , revolucija pedagogije'' shvaćen ne u illićevskom smislu nego u okviru revolucionarne kritičke pedagogije. Navedeni konstrukt se nakon eksplikacije uklapa u globalne – s naglaskom na analizi Zapadnih zemalja – diskurse neoliberalizma, kraja povijesti i nestanka utopija. U zaključnom dijelu se prikazani zaključci implementiraju u dominantni odgojno-obrazovni diskurs u Hrvatskoj sadržan u Cjelovitoj kurikularnoj reformi.
Cjelovita kurikularna reforma, društvene utopije, kraj povijesti, neoliberalizam, postmodernizam i obrazovanje, revolucionarna kritička pedagogija.
nije evidentirano
engleski
The pedagogy of the revolution and the revolution of pedagogy: a revolutionary discourse in the educational process marked by postmodern tendencies
nije evidentirano
Comprehensive curricular reform, social utopias, the end of history, neoliberalism, postmodernism and education, revolutionary critical pedagogy.
nije evidentirano