Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi (CROSBI ID 693414)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Tot, Daria ; Kudek Mirošević, Jasna Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi / The promotion of personal development of students in an inclusive school // TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE Zagreb, Hrvatska, 13.09.2018-14.09.2018

Podaci o odgovornosti

Tot, Daria ; Kudek Mirošević, Jasna

hrvatski

Poticanje osobnog razvoja učenika u inkluzivnoj školi

Brojna istraživanja ističu da kvaliteta škole ovisi o povoljno stvorenim uvjetima za učenje na način da podiže standarde postignuća svojih učenika kao i razvoj socijalnih vještina i navika. Roditelji i obitelj u cjelini smatraju se partnerima u tom procesu koji učenicima pomažu da ostvaruju svoje ciljeve za produktivan, konstruktivan i kreativan život. Stoga je cilj istraživanja bio na uzorku od 114 učenika osnovne škole ispitati pozitivan i odgovoran odnos učenika prema svojem zdravlju i sigurnosti, kao i razvoj sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te učenički stavovi o kvaliteti obiteljskog okruženja. Deskriptivnom analizom kompozitnih varijabli analiziraju se rezultati kojima se željelo procijeniti razlike između učenika sedmih i osmih razreda o stavovima oko organiziranja slobodnog vremena, pojavnosti neprihvatljivih oblika ponašanja, o odgoju i obrazovanju za osobni i socijalni razvoj, o međusobnoj podršci učitelja i učenika te o obiteljskom okruženju i učinkovitom roditeljstvu. Postavljena je hipoteza prema kojoj postoji statistički značajna razlika u procjenama razvijenosti pozitivnog i odgovornog odnosa prema svojem zdravlju i sigurnosti, sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te stavova o kvaliteti obiteljskog okruženja. Za utvrđivanje razlika između učenika sedmih i osmih razreda korišten je neparametrijski Mann-Whitney test. Rezultati pokazuju statistički značajnu razliku s obzirom na dob i spol u učeničkim stavovima o pojavi neprihvatljivih oblika ponašanja kao i o kvaliteti obiteljskog okruženja i učinkovitog roditeljstva.

okruženje za učenje, učenici, osobni i socijalni razvoj

nije evidentirano

engleski

The promotion of personal development of students in an inclusive school

Brojna istraživanja ističu da kvaliteta škole ovisi o povoljno stvorenim uvjetima za učenje na način da podiže standarde postignuća svojih učenika kao i razvoj socijalnih vještina i navika. Roditelji i obitelj u cjelini smatraju se partnerima u tom procesu koji učenicima pomažu da ostvaruju svoje ciljeve za produktivan, konstruktivan i kreativan život. Stoga je cilj istraživanja bio na uzorku od 114 učenika osnovne škole ispitati pozitivan i odgovoran odnos učenika prema svojem zdravlju i sigurnosti, kao i razvoj sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te učenički stavovi o kvaliteti obiteljskog okruženja. Deskriptivnom analizom kompozitnih varijabli analiziraju se rezultati kojima se željelo procijeniti razlike između učenika sedmih i osmih razreda o stavovima oko organiziranja slobodnog vremena, pojavnosti neprihvatljivih oblika ponašanja, o odgoju i obrazovanju za osobni i socijalni razvoj, o međusobnoj podršci učitelja i učenika te o obiteljskom okruženju i učinkovitom roditeljstvu. Postavljena je hipoteza prema kojoj postoji statistički značajna razlika u procjenama razvijenosti pozitivnog i odgovornog odnosa prema svojem zdravlju i sigurnosti, sposobnosti uviđanja posljedica svojih i tuđih postupaka, prihvaćanja pravila suradničkih odnosa te stavova o kvaliteti obiteljskog okruženja. Za utvrđivanje razlika između učenika sedmih i osmih razreda korišten je neparametrijski Mann-Whitney test. Rezultati pokazuju statistički značajnu razliku s obzirom na dob i spol u učeničkim stavovima o pojavi neprihvatljivih oblika ponašanja kao i o kvaliteti obiteljskog okruženja i učinkovitog roditeljstva.

learning environment, students, personal and social development

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

TREĆI MEĐUNARODNI KONGRES PEDAGOGA - PEDAGOGIJA U VREMENU PROMJENE

pozvano predavanje

13.09.2018-14.09.2018

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija