Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zavičaj u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi (CROSBI ID 282546)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Bruner, Andrea Zavičaj u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi // Knowledge, 40 (2020), 2; 361-366

Podaci o odgovornosti

Lazarić, Lorena ; Drandić, Dijana ; Bruner, Andrea

hrvatski

Zavičaj u odgoju i obrazovanju djece predškolske dobi

U svrhu razumijevanja, poštivanja i očuvanja zavičajnog stvaralaštva kao i buđenja interesa i poticanja razvoja zavičajnog identiteta “od malih nogu” kod djece predškolske dobi, cilj ovog rada bio je istražiti, na temelju stavova odgojitelja, korištenje zavičajnog bogatstva i tradicije u odgojno - obrazovnom procesu u predškolskim ustanovama. Za ovo online pilot istraživanje korišten je posebno konstruiran upitnik Zavičaj u vrtiću, za kojeg je utvrđena pouzdanost i prihvatljivost za daljnja istraživanja. Utvrđeno je kako odgojitelji, kroz različite aktivnosti, u svom radu često koriste jezičnu i glazbenu baštinu i tradicijske zanate i običaje prilagođene uzrastu i dobi te da kod djece potiču uporabu zavičajnog govora, razvoj pozitivnih stavova prema kulturi, tradicijskom nasljeđu i zavičajnim vrijednostima. Nije uočena razlika u stavovima s obzirom na sociodemografske karakteristike odgojitelja. Dobiveni rezultati ohrabruju i ukazuju na potrebu kontinuiranog obrazovanja odgojitelja o sadržajima vezanim uz bogatstvo zavičaja u cilju stjecanja novih znanja, vještina i stavova za provođenje aktivnosti korištenjem zavičajnih elemenata u svojim predškolskim ustanovama.

identitet, jezik, kulturna baština, odgojitelj, tradicijske vrijednosti

nije evidentirano

engleski

Regional Culture Teaching In Preschool Children's Education

nije evidentirano

Identity, Language, Cultural Heritage, Preschool Teacher, Traditional Values.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

40 (2)

2020.

361-366

objavljeno

2545-4439

1857-923X

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija

Poveznice