Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prirodni odgoj u djelu Emile ili o odgoju Jean Jacquesa Rousseaua (CROSBI ID 434199)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Dora Kaltenbacher Prirodni odgoj u djelu Emile ili o odgoju Jean Jacquesa Rousseaua / Kelam, Ivica (mentor); Osijek, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, . 2020

Podaci o odgovornosti

Dora Kaltenbacher

Kelam, Ivica

hrvatski

Prirodni odgoj u djelu Emile ili o odgoju Jean Jacquesa Rousseaua

Kroz egzistencijalnu potrebu čovjeka se rađa i potreba za razvijanjem i napredovanjem. Stoga odgoj smatramo neizostavnim dijelom odrastanja i usavršavanja vještina i vrijednosti. Prilikom definiranja odgoja, autori se slažu, kako se odgoj smatra procesom usvajanja moralnih i drugih društvenih vrijednosti. Kažemo društvenih jer je čovjek društveno biće koje ne opstaje samostalno. Iz toga je razloga važno da ono zna kako se odnositi prema drugim osobama. Prilikom odgoja je važno naglašavati ljudsku slobodu danu prirodom te razvijanje i odgoj koje će djetetu, kasnije i odrasloj osobi, omogućiti samoodrživost te izvršavanje obveza koje se tiču odrasle osobe prema drugim članovima uže ili šire zajednice. Takav se način odgoja naziva prirodnim te se začetnikom smatra Jean Jacques Rousseau koji svoje promišljanje izlaže u djelu Emil ili O odgoju. Sam čin odgoja podložan je utjecajima društva te raznim drugim promjenama kroz koje prolazi čovjek. Ukoliko su ti utjecaji negativni za razvijanje zdravog razuma i duha pojedinca, potrebno je znati načine na koje djelovati suprotno tim utjecajima. Ključnu ulogu ovdje imaju upravo roditelji te obrazovani odgojitelji.

odgoj, obrazovanje, vrijednosti, čovjek, priroda, prirodni odgoj, razum, odgojitelji.

nije evidentirano

engleski

Naturalistic education in J.J.Rousseau's Emile, or Education

nije evidentirano

education, values, human being, nature, naturalistic education, reason, educators

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27

13.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Osijek

Povezanost rada

Filozofija