Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima) (CROSBI ID 434197)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mahmić, Dora
Kišiček, Gabrijela
hrvatski
Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)
U radu se analiziraju emocije kao dio argumentacije u reklamama za ljudska prava. Analizira se i utvrđuje jesu li emocije legitimni argumenti ili pripadaju argumentacijskim pogreškama. Također, analizira se multimodalni argumentativni diskurs i persuazivnost vizualnog argumenta.
argumentacija, emocije, promidžbene poruke, retorika, vizualna argumentacija
nije evidentirano
engleski
The role of emotions in an argumentative discourse (on the example of human rights advertisements)
nije evidentirano
argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation
nije evidentirano
Podaci o izdanju
87
07.07.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb