Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima) (CROSBI ID 434197)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mahmić, Dora Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima) / Kišiček, Gabrijela (mentor); Zagreb, Filozofski fakultet u Zagrebu, . 2020

Podaci o odgovornosti

Mahmić, Dora

Kišiček, Gabrijela

hrvatski

Uloga emocija u argumentativnom diskursu (na primjeru promidžbenih poruka o ljudskim pravima)

U radu se analiziraju emocije kao dio argumentacije u reklamama za ljudska prava. Analizira se i utvrđuje jesu li emocije legitimni argumenti ili pripadaju argumentacijskim pogreškama. Također, analizira se multimodalni argumentativni diskurs i persuazivnost vizualnog argumenta.

argumentacija, emocije, promidžbene poruke, retorika, vizualna argumentacija

nije evidentirano

engleski

The role of emotions in an argumentative discourse (on the example of human rights advertisements)

nije evidentirano

argumentation, advertisement, emotions, rhetoric, visual argumentation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

87

07.07.2020.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Zagrebu

Zagreb

Povezanost rada

nije evidentirano