Mechanisms and Dangers of Using Big Data Algorithms on Social Media (CROSBI ID 434185)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Jarnjak, Marija
Vladimir, Klemo
engleski
Mechanisms and Dangers of Using Big Data Algorithms on Social Media
Proučiti i opisati načine obrade velikih skupova podataka prikupljenih kroz aktivnosti ljudi na društvenim mrežama te navesti za što se sve koriste rezultati tih obrada. Opisati osnovne principe reklama i njihovih utjecaja na korisničke odluke te kako su se tehnike reklamiranja i personalizacije reklama razvijale kroz povijest. Ukratko predstaviti najvažnije algoritme sustava preporučivanja. Nadalje, analizirati posljedice korištenja takvih algoritama kroz prizmu informacija i prodaje proizvoda, politike i prava na privatnost. Konačno, razmotriti i objasniti prednosti i mane spomenutih tehnologija.
social media, recommendation systems, collaborative filtering, regression, big data
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o izdanju
35
30.06.2020.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb