O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu (CROSBI ID 67285)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Diković, Marina
hrvatski
O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu
Vrednovanje je proces koji obuhvaća praćenje učenikovog napretka, "mjerenje" znanja, sposobnosti, vještina i stavova učenika, procjenu sposobnosti, provjeravanje dostignutih ishoda učenja te klasifi ciranje navedenoga u određene kategorije koje nazivamo ocjenjivanjem. To je izuzetno složen proces i zahtijeva visok stupanj kompetentnosti učitelja. Ministarstvo znanosti i obrazovanja za učitelje je objavilo smjernice i alate za provedbu vrednovanja učenika u nastavi na daljinu. Budući da je prelazak na nastavu na daljinu bio iznenadan, očekivalo se da takav oblik vrednovanja zahtijeva veliku prilagodbu svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Usmjerimo li se na učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, možemo zaključiti da nisu dovoljno samostalni u primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije niti sa sigurnošću mogu koristiti digitalne alate kako bi iskazali razinu usvojenosti nastavnih sadržaja. Stoga vrednovanju na daljinu trebamo pristupiti kao jedinoj mogućoj alternativi u trenutnoj epidemiološkoj situaciji i iskoristiti sve pozitivne mogućnosti koje pruža.
roditelji ; učenici ; učitelji ; vrednovanje na daljinu
nije evidentirano
engleski
About the online evaluation process
nije evidentirano
online evaluation ; parents ; students ; teachers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
186-202.
objavljeno
Podaci o knjizi
Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19
Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan
Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element
2020.
978-953-197-688-6