Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu (CROSBI ID 67285)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Diković, Marina O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu // Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19 / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element, 2020. str. 186-202

Podaci o odgovornosti

Diković, Marina

hrvatski

O procesu vrednovanja u nastavi na daljinu

Vrednovanje je proces koji obuhvaća praćenje učenikovog napretka, "mjerenje" znanja, sposobnosti, vještina i stavova učenika, procjenu sposobnosti, provjeravanje dostignutih ishoda učenja te klasifi ciranje navedenoga u određene kategorije koje nazivamo ocjenjivanjem. To je izuzetno složen proces i zahtijeva visok stupanj kompetentnosti učitelja. Ministarstvo znanosti i obrazovanja za učitelje je objavilo smjernice i alate za provedbu vrednovanja učenika u nastavi na daljinu. Budući da je prelazak na nastavu na daljinu bio iznenadan, očekivalo se da takav oblik vrednovanja zahtijeva veliku prilagodbu svih dionika odgojno-obrazovnog procesa. Usmjerimo li se na učenike od prvog do četvrtog razreda osnovne škole, možemo zaključiti da nisu dovoljno samostalni u primjeni informacijsko-komunikacijske tehnologije niti sa sigurnošću mogu koristiti digitalne alate kako bi iskazali razinu usvojenosti nastavnih sadržaja. Stoga vrednovanju na daljinu trebamo pristupiti kao jedinoj mogućoj alternativi u trenutnoj epidemiološkoj situaciji i iskoristiti sve pozitivne mogućnosti koje pruža.

roditelji ; učenici ; učitelji ; vrednovanje na daljinu

nije evidentirano

engleski

About the online evaluation process

nije evidentirano

online evaluation ; parents ; students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

186-202.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školovanje od kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19

Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Hrvatsko pedagogijsko društvo ; Element

2020.

978-953-197-688-6

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano