Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Language teachers and crowdsourcing: in-sights from a cross-European survey (CROSBI ID 282297)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje | međunarodna recenzija

Arhar Holdt, Špela ; Zviel- Girshin, Rina ; Gajek, Elżbieta ; Durán-Muñoz, Isabel ; Bago, Petra ; Fort, Karën ; Hatipoglu, Ciler ; Kasperavičienė, Ramunė ; Koeva, Svetla ; Lazić Konjik, Ivana et al. Language teachers and crowdsourcing: in-sights from a cross-European survey // Rasprave Instituta za hrvatski jezik i jezikoslovlje, 46 (2020), 1; 1-28. doi: 10.31724/rihjj.46.1.1

Podaci o odgovornosti

Arhar Holdt, Špela ; Zviel- Girshin, Rina ; Gajek, Elżbieta ; Durán-Muñoz, Isabel ; Bago, Petra ; Fort, Karën ; Hatipoglu, Ciler ; Kasperavičienė, Ramunė ; Koeva, Svetla ; Lazić Konjik, Ivana ; Lina Miloshevska, Antonia Ordulj, Christos Rodosthenous, Volodina, Elena ; Weber, Tassja ; Zanasi, Lorenzo

engleski

Language teachers and crowdsourcing: in-sights from a cross-European survey

The paper presents a cross-European survey on teachers and crowdsourcing. The survey examines how familiar language teachers are with the concept of crowdsourcing and addresses their attitude towards including crowdsourcing into language teaching activities. The survey was administrated via an online questionnaire and collected volunteers’ data on: teachers’ experience with organizing crowdsourcing activities for students/pupils, (b) the development of crowdsourced resources and materials as well as (c) teachers’ motivation for participating in or employing crowdsourcing activities. The questionnaire was disseminated in over 30 European countries. The final sample comprises 1129 language teachers aged 20 to 65, mostly working at institutions of tertiary education. The data indicates that many participants are not familiar with the concept of crowdsourcing resulting in a low rate of crowdsourcing activities in the classroom. However, a high percentage of responding teachers is potentially willing to crowdsource teaching materials for the language(s) they teach. They are particularly willing to collaborate with other teachers in the creation of interactive digital learning materials, and to select, edit, and share language examples for exercises or tests. Since the inclusion of crowdsourcing activities in language teaching is still in its initial stage, steps for further research are highlighted.

crowdsourcing ; language teaching ; language infrastrucure, survey

U radu je predstavljeno europsko istraživanje o nastavnicima i gomilizaciji (engl. crowdsourcing). U istraživanju je ispitano koliko su nastavnici jezika upoznati s konceptom gomilizacije te su ispitani njihovi stavovi o uključivanju gomilizacije u aktivnosti pou-čavanja jezika. Istraživanje je provedeno s pomoću mrežnog upitnika, a prikupljani su podatci o: (a) iskustvu nastavnika u organizaciji gomilizacijskih aktivnosti s učenicima/ studentima, (b) razvoju gomilizacijskih resursa i materijala, kao i (c) motivaciji nastav-nika za sudjelovanjem u gomilizaciji i upotrebi njezinih aktivnosti. Upitnik je distribui-ran u više od 30 europskih zemalja. Uzorak obuhvaća 1129 nastavnika jezika u dobi od 20 do 65 godina, koji rade uglavnom u institucijama tercijarnog obrazovanja. Podatci upućuju na to da ispitanici nisu upoznati s konceptom gomilizacije, zbog čega je niska stopa gomilizacijskih aktivnosti u učionici. Međutim, velik je postotak nastavnika koji su voljni sudjelovati u gomilizaciji kako bi se razvili obrazovni sadržaji za jezike koje poučavaju. Posebno su voljni surađivati s drugim

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

46 (1)

2020.

1-28

objavljeno

1331-6745

1849-0379

10.31724/rihjj.46.1.1

Povezanost rada

Filologija, Informacijske i komunikacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost