Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Učitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog (CROSBI ID 67270)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Sablić, Marija ; Klasnić, Irena ; Škugor, Alma Učitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog // Školovanje kod kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19. / Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan (ur.). Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element, 2020. str. 87-107

Podaci o odgovornosti

Sablić, Marija ; Klasnić, Irena ; Škugor, Alma

hrvatski

Učitelji u izolaciji: izazovi novog normalnog

Globalna pandemija uzrokovana SARS-CoV-2 virusom izravno je utjeca-la na funkcioniranje brojnih društvenih sustava, među njima i na odgoj-no-obrazovni. Odlukom o obustavi izvođenja nastave u visokim učilištima, srednjim i osnovnim školama te ustanovama predškolskog odgoja i obra-zovanja i uspostavi nastave na daljinu realni se svijet preko noći preselio u virtualni. Cilj je ovoga rada utvrditi na koje načine učitelji razredne nastave pla-niraju, provode, prate i vrednuju nastavu na daljinu te jesu li zadovoljni interakcijom s učenicima, suradnjom s roditeljima i podrškom sustava. U istraživanju je sudjelovalo 1266 učitelja razredne nastave s područja cijele Republike Hrvatske koji su u nekoj od brojnih online aplikacija ispunili upitnik izrađen u Google Docs obrascu. Rezultati pokazuju kako učitelji pri planiranju i pripremanju nastave na daljinu provode puno više vreme-na nego u redovnoj nastavi te istovremeno teško povlače granicu između radnog i slobodnog vremena. Učitelji puno vremena ulažu u istraživanje i isprobavanje novih tehnologija i alata za nastavu na daljinu. Održavaju redovitu i aktivnu komunikaciju s učenicima te su zadovoljni njihovom aktivnošću i samostalnošću. Kada se govori o podršci, učitelji iskazuju veće zadovoljstvo podrškom ravnatelja i stručnih službi nego podrškom Ministarstva znanosti i obrazovanja. Sve navedeno pokazatelj je kreatori-ma obrazovnih politika kako će i nakon pandemije biti potrebno u redovnu nastavu uvesti elemente i alate nastave na daljinu

alati za učenje, interakcija s učenicima, nastava na daljinu, učitelji razredne nastave

nije evidentirano

engleski

Teachers in quarantine: challenges for the new normal

nije evidentirano

distance learning, interaction with students, learning tools, primary school teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

87-107.

objavljeno

Podaci o knjizi

Školovanje kod kuće i nastava na daljinu u vrijeme HR-COVID-19.

Strugar, Vladimir ; Kolak, Ante ; Markić, Ivan

Zagreb: Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU) ; Element

2020.

978-953-197-688-6

Povezanost rada

Pedagogija