Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Njemački kao strani jezik u visokome školstvu Republike Hrvatske: je li njemački jezik u opasnosti? (CROSBI ID 693181)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Kordić, Ljubica Njemački kao strani jezik u visokome školstvu Republike Hrvatske: je li njemački jezik u opasnosti? // Od teorije do prakse u jeziku struke (Zbornik radova) / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.). 2019. str. 96-110

Podaci o odgovornosti

Kordić, Ljubica

hrvatski

Njemački kao strani jezik u visokome školstvu Republike Hrvatske: je li njemački jezik u opasnosti?

Cilj je ovoga rada dokazati na konkretnom primjeru da je položaj njemačkoga jezika na visokoškolskim ustanovama u Hrvatskoj iz godine u godinu sve lošiji. Ova se hipoteza propitkuje komparativnim pristupom te metodom analize stanja u visokoškolskim institucijama Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku. Komparativna se analiza odnosi na prethodnih jedanaest godina, a provodi se na temelju podataka iz Godišnjaka Sveučilišta za akademsku godinu 2005./2006., dok su podaci za 2016./2017. preuzeti s mrežnih stranica sveučilišnih sastavnica, jer posljednjih godina ovo sveučilište više ne izdaje svoj godišnjak. Osobito se analizira broj nastavnih sati njemačkoga jezika po semestru, status predmeta te dodijeljeni broj ECTS bodova na pojedinim sastavnicama. U uvodnom se dijelu nudi povijesni prikaz mjesta i uloge njemačkoga jezika u školstvu grada Osijeka, u čijoj je dugoj tradiciji taj jezik uživao poseban status. Središnji dio rada posvećen je komparativnoj analizi položaja njemačkoga jezika na sastavnicama osječkog sveučilišta u razdoblju 2005./2006. – 2016./2017. U zaključnom se dijelu analiziraju i komentiraju rezultati komparativne analize i nude načini i metode popularizacije njemačkoga jezika u formalnim i neformalnim oblicima visokoškolske nastave.

analiza ; komparativni pristup ; njemački jezik ; status ; visoko školstvo

nije evidentirano

engleski

German sa Foreign Language in the Education System of the Republic of Croatia: Is the German Language in Danger?

nije evidentirano

analysis ; comparative approach ; German language ; higher education ; status

nije evidentirano

Podaci o prilogu

96-110.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

From Theory to Practice in Language for Specific Purposes: Conference Proceedings

Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija

Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama

1849-9279

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Filologija