Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini (CROSBI ID 693173)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa
Podaci o odgovornosti
Radalj, Miro
hrvatski
Kako što prije od objekta postati subjektom u upravljanju kriznim komuniciranjem i krizom u cjelini
Kada govorimo o fazama razvoja krize, od prepoznavanja prvih signala preko faze pripreme, potom obuzdavanja krize, zatim oporavka i faze učenja, najdelikatniji je onaj interval prve faze u kojemu se prvi čovjek neke organizacije suočava s krizom te je prestaje ignorirati, odnosno od objekta prihvaća biti subjektom u upravljanju krizom i kriznim komuniciranjem. Kako je u svakoj kriznoj situaciji najvažnije djelovati pravovremeno, vrlo je važno razumjeti okolnosti koje utječu na ubrzavanje ovoga intervala jer bez njegova okončanja nema ni učinkovitog upravljanja kriznom situacijom. Da bi se taj proces razumio, potrebno je istražiti što onaj kojemu se kriza događa u toj predfazi upravljanja krizom proživljava, na koji način razmišlja, da bismo ga u nastavku mogli smiriti (a ne pasivizirati), suočiti s realnošću (a ne dodatno uplašiti), ohrabriti (a ne davati lažne nade), motivirati da upravlja procesom ili da barem aktivno surađuje, pomoći mu da brzo i učinkovito donosi odluke te upravlja kriznim komuniciranjem odnosno krizom u cjelini.
faza pripreme, faza obuzdavnja, faza oporavka, faza učenja krize
nije evidentirano
engleski
HOW TO TURN FROM THE OBJECT TO THE SUBJECT IN CRISIS COMMUNICATION MANAGEMENT AND CRISIS MANAGEMENT IN GENERAL
nije evidentirano
preparation phase, restraint phase, recovery phase, crisis learning phase
nije evidentirano
Podaci o prilogu
4-4.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
SAŽETCI PR DAYS MOSTARIENSIS 2019
Podaci o skupu
PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno - stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija (Kriza i krizno komuniciranje)
predavanje
20.11.2019-22.11.2019
Mostar, Bosna i Hercegovina