Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals (CROSBI ID 693171)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Radalj, Miro Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals. 2018. str. 22-23

Podaci o odgovornosti

Radalj, Miro

hrvatski

Prikupljanje sredstava, troškovi kampanje i kontrola prikupljenih sredstava na primjeru međunarodne humanitarne organizacije Mary's Meals

Prikupljanje sredstava (fundraising) vrlo je važna aktivnost neprofitnih organizacija jer bez financijskih sredstava teško bi mogli ostvariti svoju misiju. Često je u neprofitnim organizacijama obveza oko planiranja prikupljanja sredstava posao djelatnika za odnose s javnošću. Za uspješno prikupljanje sredstava neizostavan je jasno definiran razlog za potporu (engl. case for support). Negativan publicitet povezan s troškovima kampanje može imati učinak na napore organizacija u prikupljanju sredstava jer oni najčešće ovise o potpori javnosti. Uobičajena visina troškova kampanje ne bi smjela prelaziti 12–15% ukupno prikupljenih sredstava, a troškovi do 20% postali su gornja prihvatljiva razina. Prikupljanje sredstava mora pratiti privrženost etičkim standardima i kontrolu troškova. Brojne nevladine organizacije upravo su na etičkim standardima izgubile reputaciju, nestale sa scene i nanijele štetu cijelom neprofitnom i humanitarnom sektoru. Jedan od najupečatljivijih primjera dobrog prikupljanja i učinkovitog korištenja prikupljenih sredstava je međunarodna humanitarna organizacija Mary’s Meals (Marijini obroci).

neprofitne organizacije, fundraising, donacije, sponzorstva

nije evidentirano

engleski

FUNDRAISING, CAMPAIGN COSTS, AND CONTROL OF COLLECTED FUNDS AT THE EXAMPLE OF THE INTERNATIONAL CHARITABLE ORGANIZATION MARY’S MEALS

nije evidentirano

non-profit organizations, fundraising, donations, sponsorships

nije evidentirano

Podaci o prilogu

22-23.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Podaci o skupu

PR Days Mostariensis, međunarodna znanstveno – stručna konferencija s područja odnosa s javnošću, integrirane komunikacije i medija

predavanje

23.11.2018-24.11.2018

Mostar, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano